سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

مهران مهام خبر داد؛

«بی‌همگان» سال ۱۴۰۰ به پیش‌تولید می‌رسد

مجموعه تلویزیونی «بی‌همگان»

سینماپرس: مهران مهام که بیشتر با سریال‌های کمدی شناخته می‌شود از به تولید رساندن «بی‌همگان» در فضایی ملودرام در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مهران مهام تهیه کننده تلویزیون که این روزها تولید سریال نوروزی «بوتیمار» را بر عهده دارد درباره اثر دیگرش با نام «بی همگان» که قرار است سال آینده به تولید برسد به مهر بیان کرد: ۱۵ قسمت از فیلمنامه سریال «بی همگان» برای بازبینی مجدد شورا رفته است تا کد بگیرد.

وی ادامه داد: اگر سریال «بی همگان» تا پایان سال کد بگیرد ان‌شاءالله سال دیگر وارد پیش تولید می‌شود و کارگردان را هم مشخص می‌کنیم.

مهام در پایان درباره ساخت این سریال بیان کرد: این سریال در ۴۰ یا ۵۰ قسمت ساخته می‌شود و تا الان ۱۵ قسمت از آن آماده است. علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی همچنان در حال نگارش سریال هستند و ما منتظریم با شبکه به توافق برسیم تا کارگردان را انتخاب کنیم.

این تهیه کننده درباره علاقه‌اش به این سریال که در فضایی متفاوت با سریال‌های اخیرش ساخته می‌شود اظهار کرد: من در این سال‌ها بیشتر کمدی کار کرده‌ام و خیلی وقت است که سریال ملودرامی نساخته‌ام و به همین دلیل در حال حاضر فقط وارد تولید همین کار خواهم شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.