یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی:

برخی از جریانات باعث نمایش سیاه‌نمایی در جامعه می‌شوند و اسم آن را روشنگری و روایت واقعیت‌های اجتماعی می‌گذارند

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر

سینماپرس: پژمانفر گفت:سریال «دادستان» از آن دست سریال‌های خوبی است که به بخشی از واقعیت‌های جامعه به دید منصفانه می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی درباره سریال «دادستان» که از شبکه سه سیما در حال پخش است و تاثیرات این دست آثار بر مخاطب، گفت: ما در جامعه امروز احتیاج داریم به بخشی از واقعیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی که در جامعه وجود دارد و متاسفانه این دست آسیب‌ها، آسیب. ‌های عمیقی به پیکره اجتماع همچنین روح و روان جامعه وارد می‌کند، از جمله فساد در حوزه اقتصادی و... بپردازیم.

وی ادامه داد: برای جامعه اهمیت دارد که به ریشه‌های این موضوعات و تاثیراتی که در جامعه می‌گذارد، پرداخته شود و کسانی که به این موضوع توجه دارند و در قالب تولید برنامه‌های نمایشی (سینمایی و سریال) آگاهی بینندگان را ارتقاء می‌دهند مسئولیت بسیار مهمی دارند و کار بسیار ارزنده‌ای انجام می‌دهند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: در حوزه تولید محتوا برخی از جریانات به سمتی می‌روند که مسائل بسیار پیش پا افتاده که کم اهمیت هم هستند را مطرح می‌کنند که باعث نمایش سیاه‌نمایی در جامعه می‌شوند و اسم آن را روشنگری و روایت واقعیت‌های اجتماعی می‌گذارند، اما سریال «دادستان» از آن دست سریال‌های خوبی است که به بخشی از واقعیت‌های جامعه به دید منصفانه می‌پردازد و آسیب‌هایی که وجود دارد و خطراتی که جامعه ما را تهدید می‌کند را واکاوی می‌کند.

پژمانفر گفت: این سریال ها ذهن بینندگان را با این مشکلات و آسیب‌ها آشنا می‌کند و در جهت اصلاح جامعه تلاش می‌کند که آرزوی توفیقی روز افزون برای این عزیزان داریم. امیدواریم در این مسیر ثابت‌قدم باشند و روز به روز موفق‌تر عمل کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.