جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

آرزوی تهیه کننده فیلم سینمایی «تک تیرانداز»:

امیدوارم با رفتن «دولت دوازدهم» ویروس کرونا هم مانند سایر ویروس‌هایی که مردم را دچار مشکل کرده، از کشور رخت ببندد

ابراهیم اصغری در مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: تهیه کننده فیلم سینمایی «تک تیرانداز» گفت: از نکات مثبت فیلم نسبت به بسیاری از آثار دیگر این است که فیلم باعث غرور ملی ما ایرانی هاست و برعکس بسیاری از فیلم ها که در جشنواره امسال هم کم نبود ضعف و حقارت ما را به تصویر نمی کشد.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی «تک تیرانداز» و برنده جایزه سیمرغ زرین بهترین فیلم نگاه ملی پس از دریافت جایزه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: خوشحالم سومین سیمرغ زرین بهترین فیلم  نگاه ملی را برای فیلم «تک تیرانداز» دریافت کردم. دو سیمرغ قبلی هم برای فیلم های «به کبودی یاس» (شهید برونسی) و «شور شیرین» (شهید محمود کاوه) بود.

وی ادامه داد: خرسندم برای سومین فیلمی که با محوریت یک سردار شهید دفاع مقدس تهیه کردم موفق به کسب این سیمرغ شدم. فیلم «تک تیرانداز» که درباره شهید عبدالرسول زرین بهترین تک تیرانداز جبهه های نبرد بود را با همکاری همه گروه ساختیم که باعث افتخار است. این جایزه قطعا سبب  خیر و برکت خواهد شد.

اصغری اظهارداشت: فیلم با یک نگاه قهرمان محور با موضوع سردار شهید زرین بهترین تک تیرانداز جنگ های معاصر ساخته شد. امیدوارم در زمان اکران فیلم مورد توجه و استقبال فراوان مخاطب قرار بگیرد. مخاطبی که به  دنبال قهرمان برپرده سینماها می گردد.

وی درباره اقبال مخاطبین در ایام جشنواره گفت: امیدوارم که فیلم  فروش خوبی داشته باشد در اکران های جشنواره شاهد بودم و در سالن های مختلف مخاطبان فیلم را دیدند و با فیلم ارتباط برقرار کردند. از نکات مثبت فیلم نسبت به بسیاری از  فیلم ها این است که فیلم باعث غرور ملی ما ایرانی هاست و برعکس بسیاری از فیلم ها که در جشنواره امسال هم کم نبود ضعف و حقارت ما را به تصویر نمی کشد. «تک تیرانداز» قهرمان دارد و نسل جوان را تهییج می کند و مورد توجه مخاطب قرار می گیرد و به حق هم  با نگاه غرور آمیز به جوان و ایرانی جلوی دوربین رفت.

وی درباره زمان اکران فیلم با توجه به شرایط کرونا توضیح داد: برنامه ریزی کردیم ماه های اول سال آینده انشاءالله  کرونا فروکش کند و با رفتن دولت دوازدهم ویروس کرونا هم مانند سایر ویروس هایی که مردم را دچار مشکل کرده بود از جمله  فساد اقتصادی، تورم و ... از کشور رخت ببندد. شرایط بهتری را برای جامعه و سینمای ایران شاهد باشیم که امیدواریم در هفته دفاع مقدس فیلم را اکران کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.