دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

امشب؛

«دست در دست» میزبان سخنگوی سازمان غذا و دارو می‌شود

برنامه دست در دست

سینماپرس: کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو امشب دوشنبه ۲۰ بهمن مهمان دوازدهمین قسمت از شب‌نشینی زمستانی «دست در دست» می‌شود.

به گزارش سینماپرس، کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با حضور در برنامه «دست در دست» به نکاتی درباره واکسن کرونا اشاره می‌کند و در کنار آن همانند شب‌های گذشته شبی متفاوت را با گفتگویی صمیمانه با سیاوش عقدایی برای مخاطبان «دست در دست» رقم خواهد زد.

در این شب‌نشینی عباس قلعه نخبه هوا و فضا دیگر مهمان این برنامه است و مهمان جهادی این قسمت از برنامه «دست در دست» نیز علیرضا طاهری مهربانی از گروه خیریه باقیات صالحات است که در سال ۱۹۳ تشکیل شد.

این گروه جهادی اموری همچون تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، سبدهای معیشتی در مناسبت‌های مختلف به ویژه در دوران کرونا، هزینه رهن مسکن نیازمندان، هزینه درمان سرپایی و دارویی و هزینه‌های بیماران خاص کودکان پروانه‌ای، عمل‌های جراحی سنگین، وام‌های خوداشتغالی، کارآفرینی و قرض الحسنه، تحت پوشش قرار دادن ایتام، تهیه سیسمونی، نذر میوه و… را بدون محدودیت جغرافیایی و در هر نقطه‌ای از کشور با کمک خیرین انجام داده است.

در این سلسله برنامه‌ها که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دوشنبه ۱۳ تا جمعه ۲۴ آبان هر شب روانه آنتن می‌شود، گفتگوهایی شنیدنی با مهمانانی متفاوت صورت می‌گیرد و بخش‌های مختلفی نیز به صورت گزارش و میان‌برنامه در نظر گرفته شده است.

«دست در دست» کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود و در ایام دهه فجر نیز طی ۱۰ شب به صورت ویژه‌ای در جدول پخش شبکه دو سیما قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.