دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

با صدور یک حکم جدید صورت گرفت؛

تحریم ترامپ توسط اتحادیه بازیگران آمریکا

انجمن بازیگران آمریکا

سینماپرس: اتحادیه بازیگران آمریکا هر نوع بازگشت دونالد ترامپ به این اتحادیه را غیرممکن ساخت و احتمال همکاری وی با این اتحادیه را تحریم کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ددلاین، ترامپ که هفته پیش از اتحادیه بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) استعفا کرده بود تا مانع اجرای روند اخراجش شود، حالا به هیچ‌وجه امکان بازگشت به اتحادیه را نخواهد داشت.

هیات ملی این تحادیه با برگزاری یک ویدیو کنفرانس مجازی ترامپ را از عضویت مجدد منع کردند.

گابریل کارتریس رییس اتحادیه گفت ممنوعیت عضویت مجدد دونالد ترامپ در اتحادیه بازیگران فقط یک اقدام نمادین نیست بلکه فراتر از آن بیانیه‌ای روشن است مبنی بر اینکه تهدید یا آسیب رساندن به اعضا تحمل نخواهد شد. حمله به یک عضو اتحادیه به معنی حمله به همه است.

ترامپ در حالی استعفا کرد که قرار بود عضویت وی در اتحادیه مورد بررسی قرار بگیرد و احتمال اخراج وی از همه بیشتر بود. پاسخ اتحادیه به استعفای وی نیز «متشکریم» بود.

این در حالی است که ترامپ سابقه ۳۰ ساله عضویت در این اتحادیه را داشت.

دلیل ممنوعیت عضویت ترامپ تهییج هوادارانش به حمله به ساختمان کنگره بود که یکی از عوارض آن به خطر انداختن امنیت روزنامه‌نگارانی بود که در حال تهیه خبر بودند و بسیاری از آن‌ها از اعضای اتحادیه هستند.

رییس اتحادیه افزود: مهم‌ترین وظیفه ما به عنوان اتحادیه حفاظت از اعضای خود است. حقیقت تلخ این است که رفتار و گفتار این فرد در طول چهار سال گذشته به اعضای روزنامه‌نگار ما آسیب زده است.

اتحادیه با ارسال نامه‌ای به ترامپ اطلاع داده بود که روند اخراج وی شروع شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.