جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳

مدیر رادیو ایران خبر داد:

تجلیل از «اوستا» و «عبدلی» در رادیو ایران

امیر پارسی و جواد انصافی

سینماپرس: مدیر رادیو ایران از آیین تجلیل امیر پارسی و جواد انصافی ۲ هنرمند و زوج طنز کشور خبر داد.

 به گزارش سینماپرس، محمد جعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران با اشاره به فعالیت ۸۰ ساله رادیو ایران و جایگاهی که در میان رسانه‌های شنیداری دارد، اظهار کرد: رادیو ایران در حقیقت خانه اول هنرمندان و پیشکسوتان رادیو است و از چند سال پیش تجلیل از پیشکسوتان رادیو ایران در دستور کار شبکه و معاونت صدا بوده است.

وی ادامه داد: تا کنون در چند نوبت از هنرمندانی چون علی رضا جاویدنیا، عباس محبی، مریم نشیبا، شمسی فضل‌اللهی و از درگذشتگانی چون مرحوم منوچهر نوذری و مرحوم صادق عبدالهی به مناسبت هایی تجلیل شده است.

مدیر رادیو ایران با بیان اینکه از سال گذشته تجلیل از دوتن از پیشکسوتان طنز رادیو ایران در «کوی نشاط» برنامه‌ریزی شده بود که به خاطر شرایط کرونایی حاکم بر جامعه این مهم هربار به تعویق افتاده است، گفت: اما اینک که در روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی هستیم، تصمیم براین شد که این مراسم بدون حضور مردم و فقط با حضور عوامل این برنامه پرمخاطب رادیو برگزار شود و از زوج هنرمندی که سالهاست به جامعه فرهنگی و هنری کشور خدمت می‌کنند و باعث دلخوشی و شادی مردم می‌شوند تجلیل شود.

وی ادامه داد: به همین خاطر در هفته پیش‌رو در محل استودیوی شماره یک رادیو از جواد انصافی و امیر پارسی که مردم آنها را عنوان زوج هنری اوستا و عبدلی می‌شناسند در مراسمی رسانه‌ای تجلیل خواهد شد و از تندیس و پوستری در این مراسم رونمایی می‌شود.

محمدزاده در پایان بیان کرد: همزمان از برگزیدگان فصل ۷ و ۸ برنامه استعدادیابی «یک دو صدا» تقدیر می‌شود و فصل جدید این برنامه هم آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.