پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

جوابیه روابط عمومی موسسه تصویر شهر؛

به دلیل تعطیلی یک ساله طبیعتاً در روز اول احتمال اشکال و خطا در سیستم های پردیس ملت وجود داشت!

پردیس ملت

سینماپرس: پیرو مطلب منتشر شده از سوی دو کانال سینمایی و انتشار آن در خبرگزاری سینماپرس در تاریخ ۹۹/۱۱/۱۳ با عنوان: گلایه اهالی رسانه از نبود امکانات ابتدایی در پردیس ملت در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر، روابط عمومی موسسه تصویر شهر جوابیه ای را جهت درج منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس روابط عمومی موسسه تصویر شهر ضمن خیرمقدم به اهالی محترم رسانه، منتقدان و هنرمندان و صاحبان آثار امیدوار است میزبان شایسته برای این عزیزان در ایام برگزاری جشنواره باشد.
در پی مطلب منتشر شده در برخی کانال ها در مورد امکانات پردیس ملت به استحضار این عزیزان می رساند:

۱. روز سه شنبه هفتم بهمن ماه طی جلسه ای در برج میلاد رسماً مقرر شد پردیس ملت به عنوان میزبان بخشی از اهالی رسانه، منتقدان و صاحبان آثار قرار گیرد.

۲. از فردای آن روز با توجه به تعطیلی نزدیک به یک سال این مجموعه؛ همکاران تأسیسات پردیس ملت نسبت به راه اندازی سیستم های گرمایش اقدام کردند و از روز پنجشنبه کلیه سیستم ها فعال شد.

۳. کنترل و سرویس سالیانه سیستم های فنی، انفورماتیک، اینترنت و سرویس های بهداشتی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این فرصت اندک بود.

۴. در نهایت از روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه مجموعه پردیس ملت (با فرصت ۴ روزه!) فعالیت خود را به عنوان میزبان این دوره در حالی آغاز کرد که تعطیلی یک ساله را پشت سر گذاشته و طبیعتاً در روز اول احتمال اشکال و خطا در سیستم ها وجود داشت که خوشبختانه از روز دوم جشنواره، با رفع معایب، این مجموعه سینمایی در خدمت میهمانان قرار گرفت.

و اما موارد اشاره شده از سوی دوستان؛   نظر به استفاده از یال شرقی به دلیل قرار گرفتن تونل ضدعفونی و سیستم کنترل ورود و خروج جشنواره و استفاده از سالنهای واقع شده در طبقه مثبت یک و منفی یک، سیستم های حرارتی با شدت و تا جای قابل تحمل برای دیگ های گرماساز (۹۰درجه سانتیگراد) از سه روز قبل از شروع جشنواره فعال هستند و بقیه سالن ها و فضاهایی که در جشنواره مورد استفاده نیست، با توجه به رعایت اصل صرفه جویی در مصرف انرژی طبیعتاً در حداقل مصرف قرار گرفته است.

 پله های برقی منتهی به طبقه منفی دو قطع بوده و خواهد بود زیرا مورد نیاز مخاطبان نیست مگر در هنگام پایان سانس و خروج از سالن ها که در آن موقع روشن می شود.
 
چهار سالن اصلی پردیس سینمایی ملت با ظرفیت ۱۲۰۰صندلی در اختیار نمایش فیلم های این دوره از جشنواره قرار گرفته است که دو سالن در طبقه مثبت یک و دو سالن در طبقه منفی یک قرار دارد و در روز آغازین جشنواره به دلیل بازگشایی این سینما پس از ماه ها تعطیلی در حال گرم شدن به مرور و به شکل متناوب بوده که در نهایت از روز دوم جشنواره حالت عادی پیدا کرده است.

 قابل ذکر است در روز اول به دلیل دستورات و توصیه های پزشکی و بهداشتی درب ورود سالن ها در زمان نمایش باز بوده که موجب بروز هوای سرد در مجموعه شده است.

در خصوص مساله عدم وجود پذیرایی در ایام جشنواره به اطلاع می رساند که حسب روال همه جشنواره ها و سوابق برگزاری جشنواره فیلم فجر، تمامی امور  مربوط برعهده برگزار کننده جشنواره است و ارتباطی با این مجموعه ندارد.  
 
   پردیس سینمایی ملت افتخار این را دارد که برای سالیان متوالی میزبان اهالی رسانه، منتقدان، صاحبان آثار، هنرمندان و مردم در جشنواره های مختلف  فرهنگی-هنری کشور باشد و از این امر بسیار خرسند هستیم.
 
در پایان آرزومندیم که هر چه سریعتر با رفع این بیماری فراگیر شرایط به حالت عادی برگشته و شاهد بازگشت مردم به سالن ها و رسیدن سینما به دوران اوج خود باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.