دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸

امشب؛

«دست در دست» میزبان معاون وزیر بهداشت می‌شود

ایرج حریرچی

سینماپرس: برنامه «دست در دست» میزبان ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت می شود.

به گزارش سینماپرس، «دست در دست» که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر شب روانه آنتن شبکه دو سیما می شود، امشب دوشنبه ۱۳ بهمن میزبان ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ۲ پزشک دیگر می شود.

مهمان نخستین قسمت این ویژه برنامه ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت و معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که به نکاتی پیرامون وضعیت کرونا اشاره خواهد کرد.

شاهرخ رامین مسئول گروه جهادی چشم پزشکی نیز دیگر مهمان این برنامه است. این گروه جهادی در استان‌های سیستان و بلوچستان و کردستان فعالیت می‌کنند و اعضای گروه متشکل از فارغ التحصیلان چشم پزشکی هستند. همچنین سیدمحمد مهدوی متخصص کودکان و فوق تخصص بیماری های قلب کودکان نیز دیگر مهمان این برنامه خواهد بود.

در این سلسله برنامه‌ها که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دوشنبه ۱۳ تا جمعه ۲۴ آبان هر شب روانه آنتن می‌شود، گفتگوهایی شنیدنی با مهمانانی متفاوت صورت می‌گیرد و بخش‌های مختلفی نیز به صورت گزارش و میان‌برنامه در نظر گرفته شده است.

«دست در دست» کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود و در ایام دهه فجر نیز طی ۱۰ شب به صورت ویژه‌ در جدول پخش شبکه دو سیما قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.