یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی:

ما اعلامیه خاصی نسبت به بازگشایی سینماها نخواهیم داشت!

مسعود نجفی در نشست خبری رئیس سازمان سینمایی

سینماپرس: مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی کشور گفت: طبق مصوبه موجود در پروتکلهای ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرهایی با وضعیت زرد سینماها می‌توانند با رعایت برخی محدودیت‌ها و همچنین رعایت پروتکلهای بهداشتی آغاز به کار نمایند، به استناد همین مصویه اگر شهر تهران به حالت زرد در آمده باشد سینماها به صورت اتوماتیک بازگشایی شده و می‌توانند میزبان مخاطبان خود باشند.

به گزارش سینماپرس، مسعود نجفی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت بازگشایی سینماهای کشور گفت: آنچه مشخص است تصمیم گیری نهایی در قبال بازگشایی سینماها با ستاد ملی مبارزه با کرونا است و ما اعلامیه خاصی نسبت به بازگشایی سینماها نخواهیم داشت.
وی در همین راستا ادامه داد: طبق مصوبه موجود در پروتکلهای ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرهایی با وضعیت زرد سینماها می‌توانند با رعایت برخی محدودیت‌ها و همچنین رعایت پروتکلهای بهداشتی آغاز به کار نمایند، به استناد همین مصویه اگر شهر تهران به حالت زرد در آمده باشد سینماها به صورت اتوماتیک بازگشایی شده و می‌توانند میزبان مخاطبان خود باشند.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی کشور در همین رابطه اضافه کرد: آنچه مشخص است اینکه بازگشایی سینماها همواره دغدغه ما سازمان سینمایی بوده و خواهد بود. طبیعتا بازگشایی سینماها با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی خواهد بود.  

وی درباره احتمال حضور مخاطبان در جشنواره فیلم فجر در دوره سی و نهم اضافه کرد: هنوز هیچ چیز در قبال حضور و یا عدم حضور مخاطبان اکران های مردمی مشخص نیست، سازمان سینمایی و ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر به زودی جلسه ای را با ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد داشت، پس از برگزاری این جلسه همه چیز در قبال چگونگی برگزاری و سی و نهمین جشنواره فیلم فجر مشخص خواهد شد.  

نجفی درباره میزبانی برج میلاد تهران به عنوان کاخ جشنواره سی و نهم خاطرنشان کرد: صحبت هایی در قبال میزبانی برج میلاد انجام شده اما همه چیز منوط به نظر نهایی ستاد ملی مبارزه با کرونا در قبال نمایش فیلم‌ها است و از سویی هنوز میزبانی برج میلاد تهران برای برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر قطعی نشده است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.