شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

سالن ‌های سینما در مسیر بازگشایی؛

مشاور سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا : بازگشایی مراکز فرهنگی شهر تهران به علت تغییر رنگ از نارنجی به زرد ممکن است

سالن سینما؛ گیشه؛ فروش بلیط؛ کرونا

سینماپرس: مشاور رسانه‌ای سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: بازگشایی مراکز فرهنگی شهر تهران به علت تغییر رنگ از نارنجی به زرد ممکن است.

به گزارش سینماپرس، با بهبود تدریجی وضعیت کرونا و کم شدن آمار فوتی‌های مبتلا به کرونا از سویی و تغییر وضعیت برخی از شهرها از نارنجی به زرد و برخی از شهرهای زرد به آبی به نظر می‌رسد که فعالیت مراکز فرهنگی و هنری نیز به زودی در این شهرها از سر گرفته شود.

به این ماجرا نیز می‌توان تغییر گروه مشاغل سینمایی از سه به دو را نیز در نظر گرفت که با این حساب بازگشایی سینماها و دیگر مراکز فرهنگی و هنری را تسهیل خواهد کرد.

در این باره رئیسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا امروز بعد از جلسه ستاد در جمع خبرنگاران به پیشنهاد مطرح شده در ستاد مبنی بر آغاز فعالیت مشاغل فرهنگی و آموزشی در مناطق آبی و برخی مناطق زرد اشاره و عنوان کرد: إن‌شاءالله به زودی در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در این خصوص علیرضا وهاب‌زاده مشاور رسانه‌ای سخنگوی ستاد ملی کرونا به تسنیم گفت که همه چیز طبق قواعد رنگ‌بندی پیش می‌رود و بنابراین باید با تغییر رنگ شهر تهران از نارنجی به زرد فعالیت مراکز نیز مطابق آن تغییر کند که مراکز فرهنگی مانند سینما نیز شامل همین قواعد است.

همینطور ما در تماس با مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش از پیگیری‌های این شورا درباره بازگشایی سینماها سؤال کردیم که وی در پاسخ گفت: فردا در جلسه شورای صنفی نمایش این موضوع بررسی خواهد شد مگر اینکه تا قبل از آن خود ستاد یا استانداری جواز بازگشایی سینماها را صادر کند.

برای همین به احتمال قوی باید گفت که ظرف یکی دو روز آینده تکلیف بازگشایی سینماها روشن خواهد شد و در صورت بازگشایی احتمال حضور مردم در جشنواره فیلم فجر نیز افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.