دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

علیرضا جاویدنیا:

در این شرایط کار هنرمندان این است که مردم را نگه دارند اما مردم خسته هستند!

علیرضا جاویدنیا در مراسم تشییع پیکر مرحوم حسین عرفانی

سینماپرس: علیرضا جاویدنیا از هنرمندان «صبح جمعه با شما» و «جمعه ایرانی» مدتی است که از رادیو دور است و این روزهای کرونایی را به دلیل مشکلات قلبی در منزل می گذراند. او درباره ساخت برنامه های طنز در این شرایط، معتقد است که خنداندن مردم کمی مشکل شده است.

به گزارش سینماپرس، جاویدنیا در گفت و گویی با ایسنا با بیان اینکه مدت زیادی است که با برنامه «صبح جمعه با شما» همکاری ندارد، درباره علت این دوری، توضیح داد: به دلیل مشکلات قلبی و همچنین مشکلات دیگر خیلی وقت است که با برنامه صبح جمعه همکاری ندارم اما در شب یلدا بنا بر دستور  معاونت صدا، تک برنامه‌ای داشتیم که رفتیم و با صلوات برگشتیم.
وی ادامه داد: به دلیل مشکلات قلبی که در سال ۹۷ برایم پیش آمد تقریبا سر کار نرفتم. یک مدت رفتم ولی باز دوباره مشکلات دیگری داشتم. من هم مثل مردم در خانه هستم و پروتکل ها را رعایت می کنم. فعلا کار خاصی ندارم و اگر پیش آمده، در همین برنامه اخیری که حضور داشتم از مردم درخواست کردم که مراعات کنند و خستگی را از دوش تیم پزشکی و پرستاران عزیزمان کم کنند اما برای خودم متاسفم که نتوانستم مثمر ثمر باشم.

این هنرمند در پاسخ به این پرسش که آیا با بهتر شدن وضعیت کرونا برای ادامه کار به رادیو بازمی‌گردد؟ توضیح داد: طبیعتا بله؛ وقتی مشکلاتی نباشد کار حرفه ای ام را انجام می دهم. اما به هر حال به دلیل کرونا و شرایط بیماری که دارم بر لبه تیغ هستم. به همین دلیل مسئولان نسبت به من لطف داشتند و به من گفتند که در منزل بمانم. این لطف بزرگی است و من هم رعایت می‌کنم. یک مقدار تصمیم خودم بود، کمی هم مدیران به دلیل مشکلاتی که داشتم این استثنا را بر من قائل شدند تا مدتی همکاری نداشته باشم.
وی با اشاره به وظیفه هنرمندان در قبال شاد کردن مردم در  شرایط کرونا توضیح داد: در این شرایط کار هنرمندان این است که مردم را نگه دارند اما مردم خسته هستند و با دو تا لطیفه و نمایش، خستگی از تن مردم بیرون بردن کمی مشکل است؛ اما خب گروه برنامه ساز صبح جمعه کار خودشان را می‌کنند و امیدواریم مورد قبول باشد و همه مورد قبول باشیم.
جاویدنیا در پایان درباره آینده برنامه نوستالژیک «صبح جمعه با شما» که در این سال ها با تیم های مختلفی تولید و پخش شده است، توضیح داد: همه چیز به مسوولانی که روی کار می آیند، برمی گردد. به هرحال انتخابات را در پیش داریم، مسوولانی می روند و مسوولان دیگری می آیند اما پیش‌بینی مشکل است. قطعاً اتفاقات خوبی خواهد افتاد. ولی دعای ما حالا باید این باشد که این ویروس کنه که به جان همه مردم دنیا افتاده است شرش کم شود و اتفاقات بهتری رخ دهد. فعلا همه چیز در گرو کروناست؛ از اقتصاد و سیاست گرفته تا برنامه های مختلف. نه در کشور ما بلکه در همه دنیا وضعیت همین گونه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.