شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

مسعود صفوی:

در «شبکه کوچک» از شخصیت‌های «شکرستان» استفاده نشده است.

شکرستان*

سینماپرس: مسعود صفوی که تهیه کنندگی مجموعه انیمیشن «شکرستان» را هم عهده دار است، در حال آماده سازی مجموعه ای با تلفیق عروسک، انیمیشن و رئال است که با عنوان «شبکه کوچک» از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، صفوی در گفت و گویی با ایسنا درباره آخرین وضعیت ساخت مجموعه «شبکه کوچک» که ساخت آن از یک سال قبل آغاز شده است، توضیح داد: ساخت این مجموعه در حال حاضر در سوله ای واقع در شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد و زمان پخش آن کمتر از یک ماه دیگر خوهد بود؛ البته در نهایت شبکه دو برای زمان پخش قطعی تصمیم می گیرد.

او درباره حضور بازیگران در این مجموعه نیز گفت: در حال حاضر کار با عروسک ها پیش می رود و بازیگران از یکی ـ دو هفته آینده مقابل دوربین خواهند رفت.
صفوی درباره ساختار برنامه یادآور شد: ساختار کلی برنامه به این صورت است که تعدادی کاراکتر انیمیشن، عروسکی و شخصیت‌های زنده دور هم جمع می‌شوند و یک شبکه راه می‌اندازند و عنوان آن را «شبکه کوچک» می گذارند. این برنامه در ۶۰ دقیقه، فرمت یک شبکه را دارد. پشت صحنه‌های شبکه، برنامه سازی، خبر و سریال را در «شبکه کوچک» می‌بینیم. مخاطبان این برنامه خانواده ها هستند اما کار حول محور کودک می چرخد و در قاب سرگرمی موضوعات مختلف را مورد بررسی قرار می دهد و به چالش می کشد.

این تهیه کننده افزود: در «شبکه کوچک» برآنیم که تلفیق ساختارهای انیمیشن، عروسک و شخصیت های واقعی و رئال را در قالب یک مجموعه داشته باشیم. البته پیشتر در شبکه های داخلی و خارجی، اتفاقات برنامه سازی در یک شبکه، موضوع اصلی قرار گرفته است اما ترکیب سه ساختار انیمیشن، عروسک و رئال را تاکنون نداشته ایم.

این تهیه کننده که از ادامه تولید «شکرستان» برای سال ۱۴۰۰ خبر داده، تاکید کرده است که در «شبکه کوچک» از شخصیت‌های «شکرستان» استفاده نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.