جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

یازدهمین جشنواره فیلم عمار؛

پخش ۲۴ ساعته آثار از طریق فضای مجازی به صورت رایگان و با اینترنت نیم بها +جدول نمایش

جشنواره مردمی فیلم عمار

سینماپرس: یازدهمین دوره جشنواره فیلم عمار با برپایی مراسم افتتاحیه رسما کار خود را آغاز کرد. تماشای آثار این دوره برای سهولت بیشتر به صورت ۲۴ ساعته از سایت عماریار قابل انجام است.

به گزارش سینماپرس، یازدهمین دوره از جشنواره فیلم عمار شب گذشته و همزمان با ایام ۹ دی و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با برپایی مراسم افتتاحیه به صورتی متفاوت آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره جشنواره فیلم عمار به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا بدون حضور جمعیت و در قالب یک برنامه زنده با اجرای اقبال واحدی برگزار شد که این برنامه به صورت زنده و مستقیم از شبکه افق سیمای جمهوری اسلامی پخش شد.

پخش آثار و فیلم‌های جشنواره عمار هم امسال به صورتی متفاوت رقم خواهد خورد به این ترتیب که با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، از ۱۱ تا ۱۹ دی‌ماه، آثار منتخب جشنواره در بخش‌های «مستند»، «داستانی»، «پویانمایی»، «نماهنگ»، «فیلم ما» و «کلیپ و موشن‌گرافیک»، از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir به نمایش درمی‌آیند.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، تماشای این آثار که به مدت ۲۴ساعت در سایت، نمایش داده می‌شود، بدون هزینه حق اشتراک و رایگان است و اینترنت مصرفی هم برای مخاطبان نیم‌بها حساب می‌شود.

برای علاقه مندان به مشاهده آثار یازدهمین جشنواره فیلم عمار، دبیرخانه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار جدول روزانه نمایش آنلاین فیلم‌های این جشنواره را اعلام کرد. جدول نمایش آنلاین یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار را می‌توانید از طریق پیوند زیر دریافت کنید:

جدول روزانه نمایش آثار یازدهمین جشنواره فیلم عمار

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.