جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴

«حمیدرضا افتخاری» به رادیو صبا رفت؛

«محسن سوهانی» سرپرست مرکز نمایش های رادیو شد

محسن سوهانی

سینماپرس: با تصمیم معاون صدا، «حمیدرضا افتخاری» که پیش از این مدیر اداره کل نمایش های رادیو بود، به رادیو صبا رفت.

به گزارش سینماپرس، چندی پیش و در زمان حضور حمید شاه آبادی معاون صدای وقت، «سعید یوسف نیا» که از خردادماه سال ۹۶ و با حکم نسرین آبروانی معاون صدای وقت به سمت مدیریت شبکه رادیویی صبا منصوب شده بود، رفت و تا زمان حضور شاه آبادی، خود سرپرستی این شبکه را برعهده داشت.

به گزارش فارس، پس از و با آمدن «علی بخشی زاده» به عنوان معاون صدا، حمیدرضا افتخاری مدیر اداره کل نمایش های رادیو به رادیو صبا رفت. پس از این جابه جایی «محسن سوهانی» عنوان سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش منصوب شد.

در حکم بخشی زاده خطاب به سوهانی آمده است:

با عنایت به تعهد و سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی با این حکم به عنوان سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش منصوب می شوید. انتظار دارم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای آن مجموعه و توانایی ها و تجربه های حرفه‌ای هنرمندان و برنامه سازان و کارکنان اهداف و مأموریت‌های زیر را محقق سازید:

-توجه لازم به سیاست‌های رسانه‌ای در عرصه تولیدات نمایش رادیو تولید و گسترش برنامه هایی با موضوع طنز بر پایه حفظ احترام به کرامت انسانی و فرهنگ ملی و قومی ایران

-ساخت برنامه های با کیفیت نمایشی جذاب و اثرگذار و امید بخش و خلاقانه و نوآورانه با رویکرد دوگانه پخش از شبکه ها و نیز رادیو نمایش

-شناسایی و استفاده از طنزپردازان و هنرمندان با تجربه و آموزش نسل جوان در حوزه طنز شنیداری

-واکاوی پیوسته ظرفیت ها و ساختارهای نوین برای جذب مخاطبین بیشتر با هدف مدیریت موثر پیام

-بهره مندی از ظرفیت های مختلف به ویژه فناوری های نوین بر پایه فضای مجازی برای جذب مخاطبین جدید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.