شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

سینمای جهان؛

فریادهای «تام کروز » موجب استعفای پنج نفر از عوامل «مأموریت غیرممکن» شد

تام کروز

سینماپرس: فریادهای تام کروز در پی عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی از عوامل فیلمبرداری، باعث شد که ۵ نفر از آنان استعفا بدهند.

به گزارش سینماپرس، برخی از منابع خبری خارجی می‌گویند که طبق اطلاعاتی که دارند بعد از فریادهای هفته قبل تام کروز بر سر برخی از عوامل فیلم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، در نهایت 5 نفر از آنان از کار خود در این پروژه استعفا دادند.این منابع خبری می‌گویند: «اولین برخورد التهاب داشت اما بعد از آن هم اوضاع آرام‌تر نشده است. علاوه بر آنکه تنش‌ها از ماه قبل هم در حال شکل گرفتن بود اما با علنی شدن این خشونت‌ها چندین تن از عوامل از پروژه جدا شدند. تام کروز نیز هنوز از اینکه دیگران پروتکل‌ها را مانند او جدی نمی‌گیرند ناراحت است.»

تام کروز هفته قبل بعد از دیدن اینکه چند نفر با اینکه ماسک زده‌اند اما فاصله لازم را رعایت نکرده‌اند بر سر آنها فریاد زد و گفت: آدم‌هایی در هالیوود شغل دارند، چون ما اینجا هستیم، ما داریم اینجا هزارتا شغل درست می‌کنیم. لعنتی‌ها نمی‌خواهم عذرخواهی بشنوم. اگر  می‌ خواهید عذرخواهی کنید بروید از آدم‌هایی عذرخواهی کنید که چون صنعت سینما تعطیل شده خانه‌های‌شان را از دست می‌دهند یا نمی‌توانند غذا سر سفره‌هایشان ببرند یا هزینه کالجشان را بدهند. آینده این صنعت لعنتی چیزی است که هرشب قبل خواب ذهن من را مشغول می‌کند! ما این فیلم لعنتی را تعطیل نمی‌کنیم. روشن شد؟ اگر باز کسی را ببینم که پروتکل را رعایت نمی‌کند آن عوضی را با لگد می‌اندازم بیرون! اگر با من همکاری نکنید اخراجید، متوجهید؟  

حالا گویا این سخنان کروز  به صورت جدی منجر به استعفای چندنفر از عوامل تصویربرداری شده است و کروز را در کار عمل‌کرده قرار داده‌اند.

«مأموریت غیرممکن 7» به کارگردانی «کریستفر مک‌کواری» 19 نوامبر 2021 اکران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.