جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما:

در آخرین نظرسنجی «تلوبیون» شبکه دوسیما پر مخاطب ترین شبکه رسانه ملی شد

آرم شبکه دو سیما*

سینماپرس: مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما از معرفی این شبکه تلویزیونی به عنوان پرمخاطب ترین شبکه در سامانه «تلوبیون» خبر داد.

به گزارش سینماپرس، بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو با اشاره به آخرین نظرسنجی تلوبیون گفت: در آخرین نظرسنجی تلوبیون شبکه دوسیما پر مخاطب ترین شبکه رسانه ملی شد که علت این موضوع پخش سریال‌هایی مانند از سرنوشت است. این آمار برای ما فوق‌العاده است.

ملک محمدی با اشاره به تولید سه فصل از سریال از سرنوشت و ادامه تولید فصول آتی این سریال ادامه داد: در همه جای دنیا در پروژه‌های طولانی مدت و چند فصلی عوامل سال‌ها با هم همکاری می‌کنند و بحث یکی دو سال مطرح نیست.

ملک محمدی درباره استفاده از بازیگران جوان در پروژه‌های تلویزیونی افزود: در رسانه ملی هم برنامه ریزی‌هایی برای این موضوع وجود دارد و البته این پروسه گاه همراه با آزمون و خطا رخ می‌دهد و به نظر مخاطب بستگی دارد. به همین دلیل استفاده از نیروهای جوان که برای نخستین بار جلوی دوربین می‌روند یک خطر پذیری ذاتی به همراه خود دارد که آیا موفق می‌شوند یا خیر؟ آیا مخاطب آنها را می‌پذیرد یا خیر و نکاتی دیگر که البته ارزش و آورده خود را در دراز مدت برای سازمان خواهد داشت.

مدیر گروه فیلم و سریال بیان داشت: از این منظر همکاری طولانی گروه سازنده نقطه قوت هر پروژه تولیدی است و امیدواریم این شیوه تولید در تلویزیون دنبال شود.

نظرات

  • ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۲
    0 0
    خیلی خوبه ولی وقتی که در قسمت جستجو ، فیلمی رو جستجو میکنم،در اکثر وقت ها میگه نتیجه ای یافت نشد حتی فیلم های ایرانی.
  • ملکی ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۳
    0 0
    فیلم کره ایی شبکه دو خانواده ی جدید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.