دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

فاطمه امینی:

«گلی» خاله نیست بلکه دختری ۸ ساله است/ بچه‌ها بیشتر متوجه سن و سال «گلی» شده‌اند و کمتر می‌شنوم که بگویند «خاله‌گلی»!

فاطمه امینی مل‌مل

سینماپرس: فاطمه امینی با تأکید بر مهارت‌آموزی به کودکان در برنامه "مل‌مل"، گفت: قرار بود در سریال "هشت‌آباد" هم دوباره با علی مسعودی کار کنم که نشد.

به گزارش سینماپرس، فاطمه امینی این روزها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روزهای زوج به صورت زنده و روزهای فرد برنامه تولیدی "مل‌مل" را روی آنتن شبکه کودک دارد. او ۱۰ سال است با نام برنامه کودک "مل‌مل" شناخته می‌شود.   مجری بازیگری که در کنار ببعی بامزه تلویزیون قرار می‌گیرد، حوالی ساعت ۴ بعدازظهر روزهای زوج در شبکه کودک دیده می‌شود.

او بازیگری را از سال‌ها پیش به صورت آکادمیک آغاز کرده، در حین اجرای تلویزیونی روی صحنه تئاتر بارها هنرمندی‌اش را به رخ کشیده است. معلمی می‌کند و خلاقیت و بازیگری را درس می‌دهد. البته که در روزهای کرونایی آموزشگاه‌ها تعطیل است و خبری از فوق برنامه‌های دبستان‌ها و دبیرستان‌ها هم نیست.  

او را چندی پیش در نقش عمه فروغ سریال "آخر خط" دیدیم. بازیگری در سریال، اولین تجربه فاطمه امینی به حساب می‌آمد که به تعبیر خودش قرار بود یک بار دیگر تکرار شود که نشد. امینی در گفت‌وگو با تسنیم  تصریح کرد: قرار بود در سریال "هشت‌آباد" با نام قبلی "نوروز رنگی" علی مسعودی که این روزها برای نوروز ۱۴۰۰ آماده می‌شود، تجربه دیگری در کارنامه‌ام ثبت شود که به خاطر حفظ کاراکتر کودکانه‌ام برای بچه‌ها این فرصت فراهم نشد.

امینی با اشاره به اینکه خوشحالم مرا به نام "خاله گلی" می‌شناسند، گفت: البته که خوشحال می‌شوم در کوچه و بازار مرا به نام "خاله گلی‌" می‌شناسند اما  گلی خاله نیست بلکه دختری ۸ ساله است. هرچند از زمانی که برنامه از شبکه پویا پخش می‌شود بچه‌ها بیشتر متوجه سن و سال گلی شده‌اند و کمتر می‌شنوم که بگویند خاله‌گلی!  

مجری "مل‌مل" درباره پخش زنده و تولیدی این برنامه تلویزیونی در دوران کرونا، گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روزهای زوج برنامه زنده داریم و برای روزهای فرد هم برنامه تولیدی آماده می‌کنیم. الان ترکیبی می‌رویم درباره کرونا و موضوع جدّی مهارت‌آموزی را در دستور کارمان داریم. خیلی‌ مهارت‌ها را آموزش ببینند چه مستقیم و چه غیرمستقیم تا در رشدشان تأثیر داشته باشد.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.