یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

برای حضور در جشنواره فیلم الکینو؛

«خرچنگ» به لهستان رفت

انیمیشن «خرچنگ»

سینماپرس: انیمیشن «خرچنگ» به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی در بخش غیررقابتی سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوانان الکینو کشور لهستان به نمایش در آمد.

به گزارش سینماپرس، این پویانمایی که از تولیدات سال ۱۳۹۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۴ آبان سال جاری (۴ دسامبر سال ۲۰۲۰) برای مخاطبان نوجوان ۱۴ سال به بالای این جشنواره به نمایش گذاشته شد.

به گفته رئیس جشنواره، به‌رغم تمام محدودیت‌های ایجاد شده به سبب شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر دنیا، این جشنواره توانست نه تنها در شهر پوزنان، بلکه به همه مخاطبان کودک و نوجوان در سراسر کشور لهستان دسترسی داشته باشد.
علاقه‌مندان فرصت تماشای ۱۲۰ فیلم از ۳۵ کشور را به صورت آنلاین در این جشنواره داشتند و توانستند یک هفته به دنیای سینمای مخاطب کودک و نوجوان سفر کنند و تنها کاری که باید انجام می‌دادند این بود که وارد وب‌سایت جشنواره شوند و طبق دستورالعمل‌های مربوطه ثبت‌نام کنند.
سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوانان الکینو از روز ۹ تا ۱۶ آذر سال ۱۳۹۹ (۲۹ نوامبر تا ۶ دسامبر ۲۰۲۰) به دلیل بحران جهانی ویروس کرونا به صورت آنلاین در شهر پوزنان، کشور لهستان در حال برگزاری است.
یادآوری می‌شود پویانمایی ۱۱ دقیقه‌ای «خرچنگ» یازدهمین حضور بین‌المللی خود را در این جشنواره تجربه کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.