سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

صدور دو حکم انتصاب جدید توسط «سیدعباس صالحی»؛

«محمدجواد مرادی نیا» مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی راهبردی وزارت ارشاد شد

وزارت ارشاد

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه مدیران کل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی و دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی این وزارتخانه را منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، سیدعباس صالحی در حکمی علیرضا صدرالدینی را به عنوان مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی و محمدجواد مرادی نیا را به عنوان مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی راهبردی این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم سیدعباس صالحی خطاب به علیرضا صدرالدینی آمده است: «نظر به سوابق علمی، فرهنگی و تجربیات اجرایی جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون امور فرهنگی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و تعامل با نویسندگان، ناشران و اصحاب فرهنگ و هنر و بهره گیری از شخصیت های فرهیخته و صاحب نظر در جهت برنامه ریزی برای تولید، توسعه و ترویج آثار مکتوب گسترش فرهنگ مطالعه و پژوهش و ترویج کتاب و کتابخوانی با هدف رشد و ارتقای سطح معرفت، دانش و فرهنگ ایرانی اسلامی، موفق و موید باشید.»

همچنین در حکم سیدعباس صالحی خطاب به محمدجواد مرادی نیا آمده است: «نظر به سوابق علمی، فرهنگی و تجربیات اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی راهبردی منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود در جهت برنامه ریزی هدفمند بر مبنای سیاست های اعلام شده با هدف ارتقای سطح معرفت، فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی، موفق و موید باشید.»

پیش از این علی اصغر سیدآبادی عهده دار این مسوولیت در دفتر مطالعات و برنامه ریزی راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.