دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

در نخستین هفته اکران؛

«غیر عادی» صدرنشین گیشه آمریکا شد

فیلم سینمایی «غیر عادی»

سینماپرس: در هفته‌هایی که استودیوها تمایلی به اکران فیلم‌های مهم خود ندارد، فیلم «غیر عادی» با فروشی اندک گیشه آمریکا را تسخیر کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «غیر عادی» محصولی از کمپانی یونیورسال و بلوم هاوس پروداکشن، در هفته نخست اکران خود توانست با فروش ۳.۷ میلیون دلاری در صدر گیشه آمریکا قرار بگیرد.

در عصر کرونا و در حالی که مخاطبان هنوز تمایلی برای رفتن به سینما ندارند و از طرفی هر فیلمی که قرار بود به صورت سینمایی اکران شود، انتشارش عقب افتاد، همین بلیت فروشی اندک کافی بود تا فیلم «غیرعادی» به راحتی پرفروش‌ترین فیلم هفته شود. این اثر در ۲۴۷۲ سینما در آمریکای شمالی اکران شد و در ۲۰ گیشه جهانی ۱.۹ میلیون دلار فروخت تا در مجموع به ۵.۶ میلیون دلار برسد.

در فیلم «غیر عادی» ویسن وو در نقش یک قاتل سریالی بازی می‌کند و کاترین نیوتون هم یک نوجوان دبیرستانی است. کریستوفر لندون که فیلم «آشفته» از سه گانه «فعالیت فراطبیعی» را نویسندگی کرد و کارگردان «روز مرگت مبارک» هم بود، فیلم «غیرعادی» را در رده سنی بزرگسال ساخته است. این اثر که عموماً نقدهای مثبتی داشته، با بودجه ۶ میلیون دلاری ساخته شده است.

تحلیلگران معتقد هستند که این فیلم با توجه به وضعیت پاندمی کرونا و همینطور بسته بودن تعدادی از سینماهای آمریکا افتتاحیه خوبی داشته است و بسیار سودآور خواهد شد. کمپانی سازنده فیلم هم امیدوار است با وجود نبود رقیب در گیشه، این فیلم مدت زمانی طولانی را برای اکران داشته باشد.

«بگذار برود»، «جنگ با پدر بزرگ» و «بیا بازی» فیلم‌هایی هستند که در رتبه‌های بعدی فروش آمریکا قرار گرفته اند. فیلم جدیدی «آمونیت» نیز دیگر فیلم تازه اکران این هفته بود.

عموماً فیلم‌ها ۷۵ الی ۹۰ روز پیش از آنکه به صورت دیجیتالی ارائه شوند، باید در سینماها نمایش داده شده باشند؛ با قراردادی که یونیورسال امضا کرد این شرکت می‌تواند بعد از ۱۷ روز این فیلم ها را به صورت آنلاین نمایش دهد. سینمای AMC نیز در ازای این قرارداد بخشی از سود کمپانی در نمایش آنلاین را دریافت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.