جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

مدیر مرکز تئاتر مولوی مطرح کرد:

«مولوی» همچنان تعطیل خواهد ماند!

تاتر مولوی

سینماپرس: مدیر مرکز تئاتر «مولوی» اعلام کرد این مرکز برای حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبان و همچنین تا زمانی که تصمیمات کارشناسانه‌تر در خصوص محدودیت‌های کرونایی اتخاذ شود، میزبان هیچ اجرایی نخواهد بود.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره اینکه این مرکز تئاتری در شرایط و محدودیت‌های تعیین شده مبنی بر اجرای آثار نمایشی تا ساعت ۱۸ چگونه فعالیت خواهد کرد، به مهر گفت: به طور قطع و با توجه به مشاوره‌ای که با مدیران فرهنگی دانشگاه و همچنین مرکز بهداشت دانشگاه تهران درباره شرایط سیاهی که به دلیل بیماری کرونا در تهران وجود دارد، داشتیم و با توجه به محدودیت‌هایی که اعلام شده و تقسیم‌بندی زمانی برای سالن‌های تئاتر که حداقل ریسک را کمتر نمی‌کند مرکز تئاتر مولوی میزبان اجراهای نمایشی نخواهد بود.

وی یادآور شد: حفظ سلامت تماشاگران، هنرمندان و کارکنان مجموعه و اینکه اکثر فعالیت‌های جمعی دانشگاه تهران به حالت تعلیق درآمده و به صورت مجازی برگزار می‌شود، همچنین منتظر شرایط بهتر ماندن و اینکه محدودیت‌ها کارشناسانه‌تر و دقیق‌تر بررسی و اعمال شود از دیگر دلایل اتخاذ این تصمیم است.

حریری ادامه داد: تا زمان از سرگیری اجراهای نمایشی در مرکز تئاتر مولوی، دیگر فعالیت‌های مجموعه در فضای مجازی و به صورت غیرحضوری انجام می‌شوند.

مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره مدت زمان تعطیلی این مرکز، تصریح کرد: تا زمانی که مجوزهای فعالیت بر اساس تصمیمات کارشناسانه‌تر و دقیق‌تر اتخاذ نشود، مرکز تئاتر مولوی میزبان اجراهای نمایشی نخواهد بود زیرا در فعالیت‌های مجدد باید نفع گروه‌ها و مجموعه‌های تئاتری توأمان در نظر گرفته شود.

وی متذکر شد: در حال حاضر مجوزها نه تنها نفعی برای گروه‌ها و سالن‌های تئاتری و بازدهی لازم را ندارد بلکه درصد ریسک را زیادتر و سلامت هنرمندان و مخاطبان را به خطر می‌اندازد.

حریری در پایان سخنان خود تأکید کرد: زمانی که شاهد ثبات لازم در همه‌گیری موجود را دیدیم و تصمیمات کارشناسانه‌تر درباره محدودیت فعالیت‌های هنری اتخاذ و ابلاغ شد، مرکز تئاتر مولوی فعالیت‌های اجرایی خود در زمینه میزبانی از آثار نمایشی را از سر می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.