یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

قربان نجفی:

باید حمایت هایی از بخش تولید صورت گیرد تا هنرمندان از بیکاری ناشی از تعطیلات در معیشت خود دچار مشکل نشوند

قربان نجفی

سینماپرس: بازیگر سریال «خانه امن» گفت: صداقت و همدلی یکی از مهمترین دلایل موفقیت خانه امن است، در پشت صحنه اثر فضای بسیار خوبی ایجاد شده بود و در راس آن احمد معظمی مدیریت بالایی بر پروژه داشت، معظمی برای هر پلان وقت و انرژی می‌گذارد، به هیچ وجه از یک پلان بد عبور نمی‌کند و از سویی از ظرفیت بازیگران خود بهترین استفاده را می‌کند.

به گزارش سینماپرس، قربان نجفی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «خاتون» به کارگردانی «تینا پاکروان» هستم که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می شود. به جز این اثر صحبت های اولیه برای یک اثر سینمایی هم انجام شده که به امید خدا دی ماه آغاز خواهد شد.  

وی درباره نقش خود در سریال «خاتون» اضافه کرد: از لحاظ حجم و اندازه نقشم در این سریال کوتاه است، اما این کاراکتر بخش مهمی از داستان را پیش می برد و جزو نقشهای اساسی و اصلی فیلمنامه است. شاید شخصیت من در این سریال کوتاه باشد اما جزو کاراکترهای محبوب در اثر و در خطه مازندران است.  

بازیگر سریال «ستایش» درباره بیانیه ستاد ملی مبارزه به کرونا نسبت به تعطیلی تولیدات سینما و تلویزیون ادامه داد: شخصا موافق تعطیلی پروژه ها نیستم و اگر تصمیم گیری با من بود راهکار دیگری به غیر از تعطیلی را پیشنهاد می دادم، متاسفانه در قبال تعطیلات وحدت نظر وجود ندارد، به عنوان مثال اگر قرار بر تعطیلی پروژه‌ها است، باید در کنار آن امکانات و حمایت هایی از بخش تولید صورت گیرد تا هنرمندان از بیکاری ناشی از تعطیلات در معیشت خود دچار مشکل نشوند.  

وی در همین راستا ادامه داد: واقعیت آن است که بازیگران جلوی دوربین بی دفاع ترین افراد در برابر کرونا هستند، آنها در نزدیک‌ترین فاصله با یکدیگر دیالوگ برقرار کرده و خطر ابتلای بیماری در بین آنها بسیار زیاد است. شاید برخی مشاغل بتوانند در حین فعالیت از ماسک استفاده کنند اما بازیگران به هیچ وجه نمی‌توانند در هنگام گریم و یا بازی ماسک بزنند، طبیعتا این اتفاق خطر ابتلا به کرونا را به شدت افزایش می‌دهد.  بازیگر سریال «خاتون» خطر ابتلا به کرونا را برای بازیگران بالا خواند و ادامه داد: با بیان تمامی مخاطرات بیماری کرونا برای بازیگران سوال آنجاست که چند در صد از این بازیگران با تعطیلی پروژه ها در معیشتشان دچار مشکل نمی شوند؟. بسیاری از بازیگران برای ادامه زندگی به کار مداوم نیاز دارند، درصد بسیار کمی از بازیگران می توانند خودشان را یک یا دو ماه قرنطینه کنند، از نظر من مقابله درست با کرونا در بخش فرهنگی نیازمند تصمیمی جدی است، متاسفانه تا امروز تمامی حمایت ها و برنامه ریزی ها در حد شعار بوده و هیچ چیز عملی نشده است.

وی درباره حضور در سریال «خانه امن» و بازتاب مخاطبان طی قسمت های پخش شده اظهار کرد: به واسطه حضور در سریال خاتون کمتر با مردم در ارتباط بودم اما تا آنجا که شنیده ام سریال با استقبال خوبی روبرو شده است، استقبالی که به نظر من در دو بخش فیلمنامه و ایده جذاب و کارگردانی درست رقم خورده است.  

بازیگر سریال «خانه امن» با تقدیر از کارگردانی احمد معظمی تصریح کرد: صداقت و همدلی یکی از مهمترین دلایل موفقیت خانه امن است، در پشت صحنه اثر فضای بسیار خوبی ایجاد شده بود و در راس آن احمد معظمی مدیریت بالایی بر پروژه داشت، معظمی برای هر پلان وقت و انرژی می گذارد، به هیچ وجه از یک پلان بد عبور نمی کند و از سویی از ظرفیت بازیگران خود بهترین استفاده را می کند، به نظر من نقطه قوت و موفقیت سریال خانه امن کارگردانی درست و اصولی احمد معظمی است.  

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: به مردم نوید می دهم که اتفاقات بسیار جذاب‌تری در سریال «خانه امن» در پیش است، اتفاقاتی که مخاطبان بیشتری را به اثر جذب می کند، نمی خواهم توقع کاذب ایجاد کنم اما مطمئنا و براساس اتفاقی که در تولید دیدم اثر خوبی را در ادامه شاهد خواهیم بود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.