چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

تهیه‌کننده «بچه‌های هور»:

نگرانم با شروع فیلم، برای عوامل و تیم تولید اتفاق بدی بیفتد و درگیر این ویروس شویم

فیلم سینمایی «بچه‌های هور»

سینماپرس: تهیه‌کننده فیلم «بچه‌های هور» گفت: این فیلم سینمایی نیازمند فصل پاییز است و اگر بخواهد در سال جاری ساخته شود باید در یکی دوماه آینده جلوی دوربین برود، اما با گسترش شیوع کرونا هنوز نمی‌دانم چه تصمیمی بگیرم.

به گزارش سینماپرس، در پی شیوع مجدد کرونا در کشور، تکلیف اهالی سینما و ساخت پروژه‌های سینمایی و سریال‌ها معلوم نیست. البته در این بین برخی با رعایت جدی‌تر دستورات بهداشتی به فیلم‌سازی ادامه می‌دهند.

با توجه به ابتلای عده‌ای از عوامل در پروژه‌ها،  برخی بر تعلیق موقت آثار و منع تولید تا بهتر شدن شرایط کرونا تأکید دارند. با این حال برخی فیلم‌ها متناسب به قصه‌شان نیازمند فعالیت در برخی فصول خاص هستند که با از دست دادن فرصت، عملا تولیدشان به ماه‌های بعد کشیده می‌شود.  

«بچه‌های هور» اولین فیلم سینمایی فیاض موسوی از جمله این پروژه‌هاست که از چندی پیش، مجوز ساخت خود را از سازمان سینمایی دریافت کرده و نیازمند فیلم‌برداری در مناطق جنوبی کشور است.  

منطقه فعلا پرخطر است

در همین راستا بهروز رشاد، تهیه‌کننده این فیلم سینمایی درباره احتمال ساخت آن در ایام جاری به خبرنگار آنا بیان کرد: «بچه‌های هور» باید در جنوب کشور و لوکیشن‌های شادگان فیلم‌برداری شود که از لحاظ شیوع کرونا نیز منطقه پرخطری است.  

وی افزود: با این شرایطی که همه شاهدش هستیم، نگرانم با شروع فیلم، برای عوامل و تیم تولید اتفاق بدی بیفتد و درگیر این ویروس شویم.

رشاد با این حال تأکید داشت: شاید لازم باشد بگذارم کمی تب و تاب کرونا بخوابد و بعد رسما وارد فاز تولید و ساخت آن شوم.

این تهیه‌کننده سینما در عین حال اشاره داشت: البته از طرفی خیلی نمی‌توانم معطل بمانم چون «بچه‌های هور» نیازمند فصل پاییز است و اگر بخواهد در سال جاری ساخته شود باید در یکی دو ماه آینده جلو دوربین برود اما با این روند شیوع کرونا، هنوز نمی‌دانم چه تصمیمی بگیرم.

شاید مجبور شوم آن را به سال بعد موکول کنم

رشاد اینگونه نیز گفت: امیدوارم بتوان با تدارک شرایط لازم آن را امسال بسازیم، مگر اینکه به واسطه شرایط کرونا و نگرانی‌ها مجبور شوم آن را به سال بعد موکول کنم. فیلم سینمایی «بچه‌های هور» فیلمی محیط زیستی است و درباره رزمنده‌ای است که امروز در لباس محیط بان مشغول خدمت است.  

گفتنی است؛ فیاض موسوی پیش از این چندین فیلم تلویزیونی و تله فیلم را کارگردانی کرده و «بچه‌های هور» اولین تجربه سینمایی او محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.