چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷

به کارگردانی سعید جلیلی؛

فیلمبرداری «مارپیچ» تمام شد

فیلم سینمایی مارپیچ

سینماپرس: علی مسلمی بازیگر «حکایت‌های کمال» در روزهای اخیر، همراه حمید لولایی مشغول بازی در فیلم سینمایی مارپیچ به کارگردانی سعید جلیلی بود.

به گزارش سینماپرس، علی مسلمی بازیگر سینما و تلویزیون، درباره فعالیت اخیر خود در عرصه هنر به خبرنگاران جوان گفت: اخیراً مشغول بازی در فیلم «مارپیچ» به کارگردانی سعیدجلیلی و تهیه کنندگی محسن شایانفر بودم. فیلمبرداری این اثر هنری به تازگی به پایان رسیده است و این روزها مراحل فنی را سپری می‌کند.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و شرایط سینما، زمان اکران این فیلم هنوز مشخص نیست.

تجربه متفاوت یک بازیگر جوان در کنار حمید لولایی/ فیلمبرداری «مارپیچ» تمام شد

بازیگر سریال «حکایت‌های کمال» درباره قصه این فیلم سینمایی عنوان کرد: قصه فیلم «مارپیچ» در جنوب شهر تهران می‌گذرد و زندگی فرد میانسالی را روایت می‌کند که از زندان آزاد شده و اتفاقاتی برای او رقم می‌خورد. این نقش را آقای لولایی بازی می‌کند و من نقش پسر خانواده را در آن دارم. پسری که دانشجوست و مخالف نظرات و کارهای پدرش است.

مسلمی درباره همکاری با لولایی گفت: تجربه بسیار جذابی را کنار آقای لولایی در این فیلم پشت سر گذاشتم. او در سکانس‌ها و لحظات مختلف فیلم همیشه همراه من بود و با نظرات تأثیرگذارش به من کمک می‌کرد. امیدوارم نتیجه فعالیت همکاران من در این فیلم با توجه به کرونا و مشکلات و سختی های کار در این شرایط مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

تجربه متفاوت یک بازیگر جوان در کنار حمید لولایی/ فیلمبرداری «مارپیچ» تمام شد

مسلمی درباره کار دیگر خود هم اظهار کرد: در فیلم «کلاه سبزها» به کارگردانی مسعود تکاور و تهیه کنندگی حسن هاشمی نسب هم بازی کردم که آماده پخش است.

گفتنی است حمید لولایی، فریبا متخصص، رامین راستاد، فخرالدین صدیق شریف، عنایت بخشی، اصغر سمسارزاده، آرش نوذری، داریوش سلیمی و آرمیتا مرادی دیگر بازیگران فیلم «مارپیچ» هستند.

تجربه متفاوت یک بازیگر جوان در کنار حمید لولایی/ فیلمبرداری «مارپیچ» تمام شد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.