یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

به کارگردانی مشترک احمد امینی و آرش معیریان؛

پایان تصویربرداری «بیگانه‌ای با من است»

سریال بیگانه‌ای با من است

سینماپرس: تصویربرداری سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال «بیگانه ای با من است» به تهیه کنندگی بهروز مفید به پایان رسید.

این سریال که از ابتدای تابستان سال گذشته وارد مرحله تولید شد، به دلیل شیوع کرونا دو ماه توقف بود و دوباره از اردیبهشت سال جاری ضبط خود را از سر گرفت

آرش معیریان کارگردانی فصل دو  احمد امینی کارگردانی فصل یک این سریال را به عهده داشتند.

زمان پخش این سریال قطعی نیست و یا در اواخر پاییز و یا زمستان امسال بروی آنتن خواهد رفت.

به گزارش فارس، فصل ابتدایی مجموعه تلویزیونی «بیگانه ای با من است» در لوکیشن هایی نظیر خیابان جمهوری،  بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی، لوکیشن‌های داخلی و خارجی و شهرک سینمایی غزالی و بوشهر و شیراز مقابل دوربین رفت.

 این سریال در دو فصل تولید شده است. فصل اول به کارگردانی احمد امینی در ۳۵ قسمت و فصل دو به کارگردانی آرش معیریان در ۱۵ قسمت مقابل دوربین رفته است.

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی و ... اشاره کرد.

داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.