دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

محمدحسین لطیفی:

اگر پول قرار است ملاک حضور ما باشد، پس برای چه سرکار می‌رویم؟

محمدحسین لطیفی در نشست خبری عوامل سریال سر دلبران

سینماپرس: محمدحسین لطیفی بازیگر و کارگردان سینما درباره حضورش در سریال آقازاده گفت: حامد عنقا و بهرنگ توفیقی از دوستان من هستند. علی‌رغم میل باطنی‌ام و با اصرار دوستان بازی در مجموعه را پذیرفتنم.

به گزارش سینماپرس، محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با برنامه پشت صحنه رادیو تهران درباره روند تولید مجموعه‌های سینمایی و تلویزیونی در شرایط فعلی گفت: از آنجایی که کرونا نمی‌تواند زندگی همه را مختل نگه دارد و ممکن است تا چند سال دیگر هم ادامه پیدا کند، برای همین باید مواظبت کامل کرد. پروژه‌هایی که من با آن‌ها در این مدت کار کردم، هفته‌ای یک بار، گروه تست می‌دادند و دائماً گروه چک می‌شد. علاوه بر این که از صبح که می‌آمدیم یک نفر موظف بود مراقب دوستان باشد تا نکات بهداشتی رعایت شود. الحمدلله هم در آن کارها که بودم اتفاقی نیفتاد. برای همین می‌گویم که باید مراقبت کنیم.  

وی درباره بازی در مجموعه آقازاده بیان کرد: حامد عنقا و بهرنگ توفیقی از دوستان من هستند. علیرغم میل باطنی‌ام و با اصرار دوستان بازی در مجموعه را پذیرفتنم. تجربه خوبی بود. وقتی جایت را عوض می‌کنی و از این سمت دوربین به آن سمت دوربین می‌روی، تا یک مدت سخت است. وقتی عادت می‌کنی میبینی که آن طرف دوربین هم جذابیت‌های خودش را دارد.  

لطیفی درباره ساخت توفیق اجباری۲ اظهار کرد: برای ساخت این فیلم زنده یاد سید کمال طباطبایی اصرار داشت. فکر می‌کنم قرارداد توفیق اجباری ۲ را هم بستیم و وقتی که برای ساخت رفتیم، چند ماه قبل از فوت ایشان بود. زمانی که خواستیم گروه را کنار هم قرار دهیم، دیدیم که کنار هم قرار نمی‌گیرند. باید فاصله‌ها را با پول پر کرد و به نظر من معقول نبود. یعنی تمام چیزهایی که من معتقدم را زیر سوال می‌برد. دیدم که هر کدامشان هزینه ساخت یک فیلم سینمایی را به تنهایی برای خود می‌خواهند. من وقتی کارگردان یک پروژه باشم، ترجیح می‌دهم این اتفاق  نیفتد. اگر پول قرار است ملاک حضور ما باشد، پس برای چه سرکار می‌رویم؟ من آن حس تجاری را به آن معنا نمی‌فهمم.  

لطیفی درباره آخرین فعالیت خود عنوان کرد: در حال حاضر آماده می‌شویم، تا نیمه آبان که آن هم به خاطر کرونا دو هفته عقب‌تر انداختیم، سریال سنجرخان، قهرمان ملی کرد را بسازیم. این سریال از تلویزیون پخش می‌شود و من تمام تلاشم این است که در ۶-۷ماه آینده تمام شود. نقش سنجرخان را نیز یکی از بازیگران خوب سنندجی بازی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.