سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

علی سلیمانی:

اگر جشنواره برگزار نشود آیا ما پلان دومی داریم؟

علی سلیمانی

سینماپرس: بازیگر سریال «دادستان» گفت: قصه سریال «دادِستان» بسیار چالش برانگیز و سوژه حساس و تازه‌ای دارد، مضمون این سریال با محوریت حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی شکل گرفته و به همین دلیل مطمئنم که برای مخاطبان آشنایی با زوایای مختلف این اتفاق جالب خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، علی سلیمانی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول به پروژه خاصی نیستم، به تازگی بازی در سریال «دادِستان» به کارگردانی «مسعود ده‌نمکی» را به پایان رسانده‌ام و فکر می‌کنم فیلمبرداری کل پروژه هم تا امروز تمام شده باشد.

وی درباره پیش بینی خود از موفقیت سریال «دادِستان» اضافه کرد: از نظر من سریال «دادِستان» در بخش‌های مختلف تولید همچون متن، کارگردانی و گروه تولید و بازیگران اثر با کیفیتی شده است و شخصا بسیار از حضور در این اثر و همکاری با ده‌نمکی رضایت دارم.

بازیگر فیلم سینمایی «بی پولی» درباره نقش خود در سریال «دادِستان» افزود: نقش من در این سریال از سایر نقش‌هایی که ایفا کرده‌ام بسیار متفاوت‌تر است، من به همراه علیرضا استادی و سحر قریشی سه نقش اصلی سریال «دادِستان» هستیم، در این مجموعه نقش یک پلیس ویژه را بازی می‌کنم و از نقش کاملا راضی هستم.

وی درباره داستان سریال «دادِستان» اظهار کرد: روایت این اثر بسیار چالش برانگیز و سوژه حساس و تازه‌ای دارد، مضمون این سریال با محوریت حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی شکل گرفته و به همین دلیل مطمئنم که برای مخاطبان آشنایی با زوایای مختلف این اتفاق جالب خواهد بود، از طرفی به مخاطبان دادِستان قول می‌دهم که داستانی جذاب و بدیع را تماشا خواهند کرد.

بازیگر سریال «دادِستان» با اشاره به شروع موج سوم کرونا و تعطیلی دوباره سینما و تئاتر ادامه داد: از نظر من تصمیم گیری در این مورد بسیار سخت است، اگر تئاتر و سینما باز باشد عده‌ای منتقدش خواهند بود، اگر هم بسته شود عده دیگری به این تصمیم نقد می‌کنند، از نظر من مهمترین اتفاق سلامت جامعه و حفظ آن است.

قصه سریال «دادِستان» بسیار جذاب است/نقش اصلی سریال «ده نمکی» را ایفا می‌کنم/////////////////سه شنبه

وی در همین رابطه اضافه کرد: البته تعطیلی سینما و تئاتر و مشکلاتی این چنین در تمام دنیا وجود دارد، اما به نظر من در کل نمی‌توان زندگی را تعطیل کرد، ما باید به دنبال راهی برای درمان کرونا و یا جلوگیری از پیشرفت آن باشیم، از نظر من به هیچ وجه نمی‌توان همه چیز را به یکباره تعطیل کرد، صرفا بهترین راهکار در زمانه فعلی رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

بازیگر فیلم «تنگه ابوقریب» تصریح کرد: من معتقدم در حال حاضر بیش از هر چیز نیازمند تصمیم گیری درست در بخش مدیریت هستیم، این روزها صحبت‌هایی درباره برگزاری یا عدم برگزاری جشنواره فیلم فجر شنیده می شود، حرف من این است که اگر جشنواره برگزار نشود آیا ما پلان دومی داریم؟ چه جایگزینی را برای جشنواره فیلم فجر داریم که بتوانیم آن را تعطیل کنیم.

سلیمانی با اشاره به لزوم ادامه فعالیت‌های هنری با رعایت اصول بهداشتی خاطرنشان کرد: بنده هیچگاه به دوستان فعالم در سینما و تئاتر خرده نمی‌گیرم زیرا زندگی خرج دارد و آنها باید به فکر معاش خود باشند. زندگی همیشه در جریان است، ما هم باید در جریان باشیم منتها هیچگاه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراموش نکنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.