دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

در شرایط کرونا زده سینماها؛

وقتی شایعه تغییر جنسیت «محمدرضا فروتن» هم نمی تواند کمکی به فروش «آقای سانسور» کند!

محمدرضا فروتن

سینماپرس: فیلم سینمایی «آقای سانسور» با بازی محمدرضا فروتن نخستین فیلم اکران پاییزه بود که از هفته آخر شهریور وارد چرخه اکران شد اما در نهایت تا پیش از تعطیلات تنها سیصد میلیون تومان فروخت.

به گزارش سینماپرس، بازگشایی سینماها به تاریخ اول تیر ماه سال جاری موافقان و مخالفان خاص خود را داشت، برخی این اقدام را زود می‌دانستند و نسبت به رعایت بهداشت احساس نگرانی می‌کنند، برخی نیز بازگشایی سینماها را بلامانع دانسته و آن را امری طبیعی در ایام پساکرونا اعلام کردند.  

سینماها با اکران دو فیلم موفق جشنواره فیلم فجر در دوره سی و هشتم آغاز شد، «شنای پروانه» و «خوب بد جلف» هر دو در جشنواره فیلم فجر موفقیت هایی را به دست آورده بودند، همه بر آن بودند که اکران این دو فیلم می تواند جان تازه ای بر بدنه سینما بدمد اما پیش بینی ها درست نبود و این دو اثر در مجموع به اندازه یک فیلم کم فروش سال گذشته هم فروش نداشتند.  

در این میان اما هیچ پیش بینی درست از کار در نیامد، فیلمهای زیادی بعد از بازگشایی سینماها اکران شدند و هیچکدام نتواستند به فروش خوبی دست پیدا کنند، از سویی با شروع موج سوم کرونا بار دیگر سالنهای سینما بسته شد تا اندک فروشی که نصیب سینماگران می شد هم از بین برود.  

حال نزدیک به دو هفته از تعطیلی دوباره سینماها می گذرد، این تعطیلی منتقدان فراوانی دارد، بسیاری می گویند که در شرایطی که تمامی مشاغل به راحتی به کارشان ادامه می دهند دلیل تعطیلی سینماها مشخص نیست، از سویی سینماداران هم اطمینان می دهند که تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلا به کرونا نداشته اند و پروتکلهای در سالنهای سینما به خوبی رعایت شده است.  

 «آقای سانسور» اولین گزینه قطعی اکران بعد از بازگشایی سینماها//////////////////////چهارشنبه

در این میان اما آثاری بودند که در فاصله بین دو تعطیلی اکران شدند، آثاری که نتوانستند مخاطب زیادی را به خود جذب نمایند، فیلم سینمایی «آقای سانسور» با بازی محمدرضا فروتن نخستین فیلم اکران پاییزه بود که از هفته آخر شهریور وارد چرخه اکران شد اما در نهایت تا پیش از تعطیلات تنها سیصد میلیون تومان فروخت.  

حواشی اخیر مربوط به «محمدرضا فروتن» شاید امیدی برای فیلمساز و تهیه کننده اثر بود تا بتوانند با کمک آن فروش خوبی را تجربه کنند اما این اتفاق هم نتوانست باعث راضی کردن مردم برای حضور در سالن سینما باشد.  

«آقای سانسور» فیلمی کمدی است که به‌نظر می‌رسید باتوجه به ترکیب بازیگران و فضای فیلم بتواند در چنین شرایطی در جهت جذب مخاطب و رونق گیشه موفق عمل کند.

 «آقای سانسور» اولین گزینه قطعی اکران بعد از بازگشایی سینماها//////////////////////چهارشنبه

محمدرضا فروتن که پیش از این چند تجربه موفق کمدی در کارنامه خود داشته در این فیلم کنار بهرام‌ افشاری بازیگر مطرح سینمای کمدی این‌ روزها قرار گرفته است. ترکیبی که در نوع خود جالب توجه و کنجکاوی برانگیز است.

به جز محمدرضا فروتن و بهرام افشاری بازیگران دیگری، چون بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمود پاک‌نیت، گیتی قاسمی، امیر کربلایی‌زاده، صحرا اسدالهی، شاهین باباپور، علی ضیایی و بازیگر خردسال آریانا مثنوی در «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی ایفای نقش می‌کنند.

همچنین علی مثنوی نیز مجری‌طرح و سرمایه‌گذار این فیلم سینمایی است. پخش کمدی «آقای سانسور» بر عهده نمایش‌گستران است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تا حالا شده زندگی اطرافیانت رو بدون سانسور ببینی!؟.

*میزان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.