سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

تهیه‌کننده سریال «نجلا»:

زمان دقیق آغاز پخش مشخص نیست!

سریال «نجلا»

سینماپرس: تهیه‌کننده سریال «نجلا» با اشاره به اینکه زمان دقیق آغاز پخش این مجموعه هنوز مشخص نیست، در عین حال تأکید کرد که سریال همزمان با دهه آخر صفر پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، سعید سعدی تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «نجلا» درباره زمان قطعی آغاز پخش این مجموعه از شبکه سه سیما به مهر گفت: زمان قطعی آغاز پخش را شبکه مشخص می‌کند اما طبق هماهنگی‌ها احتمال دارد پخش سریال با دهه آخر صفر همزمان شود.

وی درباره مضمون سریال که به اربعین اشاره دارد و تأثیر به تعویق افتادن پخش آن بر ارتباط با مخاطب عنوان کرد: اگر سریال از دهه آخر صفر آغاز شود و بعد از اربعین بیفتد باز هم این ظرفیت را دارد که مخاطبش را جذب کند چون یک درام عاشقانه است.

تهیه‌کننده «نجلا» اضافه کرد: این سریال در لایه‌هایی از قصه به اربعین می‌پردازد به هر حال ما تلاشمان را کردیم و «نجلا» یک کار مناسبتی و متعلق به امام حسین (ع) است و شاید عرف سازمان صداوسیما ساخت چنین سریال‌های مناسبتی با این پروداکشن نباشد.

سعدی درباره سختی‌های تولید این سریال توضیح داد: سریال لوکیشن‌های متعدد دارد، هزینه‌های سنگینی داشت، اکسسوار داشتیم و تلاش کردیم نتیجه کار خوب از آب دربیاید و مخاطب با آن ارتباط برقرار کند. به ویژه که کار کردن در این شرایط کرونایی واقعاً سخت بود. الان هم عوامل در جنوب کشور هستند، کار تولید ادامه دارد و بیشترین مشکلشان گرمای هوا است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.