سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

در شرایط نفوذ فرهنگی؛

پشت برده حمایت معاونان «حسن روحانی» از موجودیتی معلوم الحال به نام «هنر و تجربه»

سیمای سینمای بنفش (۵) هنر و تجربه

سینماپرس: بعد از محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور که به تقدیر از گروه سینمایی هنر و تجربه پرداخت، اسحاق جهانگیری نیز این گروه را یک «الگو» دانست!

به گزارش سینماپرس، روزنامه کیهان طی مطلبی نوشت: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی ‌سالروز تاسیس موسسه «هنر و تجربه» در ۱۳ مهر را تبریک گفت و نوشت: «سینمای هنر و تجربه الگویی موفق و پیشرو از اعتماد به شایستگان حوزه هنر و مستند در ایران و منطقه است. به شورای سیاست‌گذاری و ستاد اجرایی گروه سینمایی و اصحاب سینما در ایران تبریک می‌گویم امیدوارم سینمای مستند و هنر و تجربه ایران بیش از پیش بدرخشد و جامعه از خدمات آن بهره‌مند باشد.»
این در حالی است که گروه هنر و تجربه، طی شش سال فعالیت خودش اقدام به نمایش ده‌ها فیلم بی‌رمق و بسیار ضعیف نموده که اکثر این فیلم‌ها با سالن‌های بدون تماشاگر و یا حداقل مخاطب اکران شدند!
احتمالا دلیل تقدیر و تشکر این دو معاون رئیس از گروه هنر و تجربه و معرفی آن به‌عنوان یک «الگو» این است که این گروه، نقش عمده‌ای در کاهش تماشاگران سینما و ورشکستگی سالن‌های سینما در این سال‌ها داشته است! چراکه سیاست دولت به اصطلاح اعتدال به‌ویژه در چهار سال دوم فعالیت این سینما، به سمت تضعیف و کاهش قدرت سینما در ایران بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.