یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰

در سریال «صبح روز آخر»؛

«کاوه خداشناس» بازیگر نقش «شهید مجید شهریاری» می شود

کاوه خداشناس

سینماپرس: بازیگر نقش شهید مجید شهریاری در سریال «صبح روز آخر» ابراز امیدواری کرد که خروجی این مجموعه درحال تولید، یک اثر آبرومند و درجه یک باشد.

به گزارش سینماپرس، کاوه خداشناس در گفتگو با آنا، با اشاره به این که در روزهای آینده برای بازی در سریال «صبح روز آخر» به کارگردانی حسین تبریزی جلوی دوربین خواهد رفت افزود: داستان این سریال ۳۰ قسمتی درباره زندگی دانشمند هسته‌ای شهید مجید شهریاری است و قرار است که من نقش این شهید عزیز را ایفا کنم.

وی گفت: وقتی فیلمنامه را خواندم دیدم که از زاویه مطبوعی به زندگی شهید شهریاری نگاه شده و شاهد روایت جذابی از مراحل مختلف این شهید هستیم. رفت وآمد زمانی و فلاش‌بک‌های به‌موقعی که در فیلمنامه وجود دارد به آن ریتم جذابی داده است.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در ادامه افزود: خوشبختانه متن فیلمنامه به گونه‌ای برای مخاطب طراحی شده که بیننده را با آن همراه خواهدکرد. به‌عنوان بازیگری که سالهاست فیلمنامه‌های مختلفی در ژانرهای گوناگون را خوانده‌ام و جذابیت‌های سناریو را می‌شناسم، می‌توانم بگویم جنس این فیلمنامه از آن قصه‌هایی است که مردم ما دوست دارند و هوشمندانه به قصه نگاه شده است.

کاوه خداشناس بازیگر چهل ساله سینما و تلویزیون که بازیگر نقش شهید شهریاری در این سریال است، این روزها بازی در مجموعه  «آقازاده» را نیز در شبکه نمایش خانگی دارد. او همچنین در سریال‌های «برادر»، «پدر»، «همه خانواده من»، «معراجی‌ها»، «عملیات ۱۲۵»، «دولت مخفی»، «وقت صبح، «رستگاران»، «پول کثیف»، «بانو» و  «آسمان همیشه ابری نیست» نیز ایفای نقش کرده است.

خداشناس درباره زمان حضورش در جلوی دوربین این مجموعه تلویزیونی هم گفت: صحبت‌های اولیه و تست گریم من برای نقش شهید شهریاری انجام شده و کاملاً آماده هستم،  اما هنوز جلوی دوربین نرفته‌ام؛ فعلاً عوامل در شهر زنجان که زادگاه شهید شهریاری است مستقر بوده و مشغول ضبط صحنه‌های مربوط به دوران کودکی و نوجوانی ایشان هستند.

وی اظهار کرد: فکر می‌کنم در روزهای آینده سکانس‌های مربوط به دوران بزرگسالی شهید شهریاری هم آغاز شود. از خدا می‌خواهم خروجی این سریال که زندگی و فعالیت‌های یک شهید هسته‌ای را به تصویر می‌کشد، یک کار درجه یک، آبرومند و سربلند باشد و البته پخش خوبی هم داشته باشد تا مخاطبان از دیدن آن لذت ببرند.

لازم به یادآوری است، سریال زندگینامه شهید مجید شهریاری با نام موقت «صبح روز آخر»  با مشارکت سازمان انرژی اتمی و استانداری زنجان به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد در حال تولید است.

شنیده‌ها حاکی است در این مجموعه تلویزیونی حدود ۵۰۰ بازیگر ایفای نقش خواهند کرد. سریال در لوکیشن‌هایی واقع در زنجان که زادگاه شهید شهریاری است و بخش‌هایی هم در تهران تصویربرداری خواهد شد. همچنین بخش‌هایی از کار نیز در شهر شیراز به تصویر درخواهد آمد.

در بخش‌های مربوط به استان زنجان بازیگرانی نظیر مهران رجبی، زهرا سعیدی، میرطاهر مظلومی، اتابک نادری، سیروس همتی، حسن اسدی و... حضور خواهند داشت.  

مهران رجبی که اواخر شهریورماه به گروه تولید این مجموعه اضافه شده بود، در همان روز اول تصویربرداری (۲۴ شهریورماه) به دلیل مثبت‌بودن تست کرونا راهی بیمارستان امام حسین(ع) زنجان شد و پس از دو هفته به تازگی به گروه سازنده اضافه شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.