شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

از روز دوشنبه ۱۴ مهرماه؛

آغاز پروسه ثبت طرح و ایده مستندسازان در سایت خانه مستند

خانه مستند انقلاب اسلامی

سینماپرس: بخش طرح و ایده سایت خانه مستند برای ثبت ایده در اختیار مستندسازان قرار می گیرد.

به گزارش سینماپرس، براساس تصمیم مدیریت خانه مستند از این پس در هر ماه بخش طرح و ایده سایت خانه مستند به مدت سه روز در دسترس مستندسازان خواهد بود تا نسبت به ثبت طرح‌های خود اقدام کنند.

به همین مناسبت از مستندسازان و علاقه مندان به این حوزه دعوت ‌می‌ شود از روز دوشنبه ۱۴ مهرماه تا چهارشنبه ۱۶ مهرماه (به مدت سه روز) با مراجعه به سایت خانه مستند به نشانی khanemostanad.ir جهت ارسال طرح های خود اقدام کنند.

پس از پایان مهلت سه روزه، بررسی طرح‌های ارسالی آغاز شده و از صاحبان طرح های برگزیده دعوت می‌شود تا در جلسه پیچینگ با ارائه مستندات تصویری به دفاع از طرح خود بپردازند.

دریافت طرح توسط خانه مستند از سه سال قبل به صورت الکترونیکی بوده است و با توجه به اینکه از اواخر تیرماه این امکان به دلیل به روزرسانی سایت و انجام برخی اصلاحات جهت سهولت در کار مسدود شده بود، با پایان مراحل فنی از این پس مستندسازان می‌توانند در هر ماه به مدت سه روز با مراجعه به سایت خانه مستند نسبت به ثبت طرح و ایده خود اقدام کنند.

همچنین در ارسال طرح و ایده مستندسازان باید این نکته را در نظر داشته باشند که طرح ارسالی قابلیت پخش از رسانه ملی را داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.