سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

در شبکه دو؛

ماجرای پیرمردی که در ٩٠ سالگی دکترا گرفت در برنامه «مکث»

رویداد فیلم کوتاه سوگ در خانه

سینماپرس: امشب برنامه «مکث» میزبان حسن شهریاری پیرمرد ٩٠ ساله‌ای است که به تازگی و با معدل بالای ١٩ موفق به اخذ مدرک دکترا شده است.

به گزارش سینماپرس، نوزدهمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» سه‌شنبه شب ساعت ١٩:٤٥ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در هفته سوم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده گیتی خامنه مجری و راوی خواهد بود. در این برنامه خامنه میزبان زن و مرد پا به سن گذاشته‌ای است که طی ماجراهای جالبی ادامه تحصیل داده‌اند. حسن شهریاری پیرمرد ٩٠ ساله‌ای است که به تازگی و با معدل بالای ١٩ مدرک دکترا گرفته است. فرخنده تاج‌آبادی دیگر مهمان برنامه نیز تا پانزده سالگی بیسواد بوده، اما در این سن تصمیم می‌گیرد سواد بیاموزد و تا مرحله کارشناسی ارشد پیش رفته و حالا سردبیر یک مجله پرمخاطب است و در کارهای فرهنگی پیشقدم می شود. روایت امشب برنامه «مکث» درباره عشق به آموختن و یادگیری است که سن و سال نمی‌شناسد و به قول شاعر می‌تواند ز گهواره تا گور ادامه داشته باشد.

سری جدید برنامه «مکث» مانند برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.