شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶

به مناسبت ۱۷ شهریورماه؛

«روز موعود» و «جمعه سیاه» روی موج رادیو

رادیو نمایش

سینماپرس: دو مجموعه جدید رادیویی «روز موعود» و «جمعه سیاه»به مناسبت هفدهم شهریور ماه از سه شبکه رادیویی نمایش، تهران و ایران پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مجموعه رادیویی «روز موعود» به سفارش رادیو تهران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده که از رادیو نمایش نیز پخش می‌شود. همچنین مجموعه رادیویی «جمعه سیاه» نیز به سفارش رادیو ایران از این شبکه رادیویی و رادیو نمایش پخش می‌شود.

«روز موعود» را شهلا دباغی نوشته است و در این باره می‌گوید: این نمایش رادیویی مروری بر وقایع سال ۵۷ و جریان سه نفر از سربازان گارد شاهنشاهی است که در روز هفدهم شهریورماه به مردم ملحق شده‌اند.

وی ادامه داد: داستان این سه نفر کاملاً واقعی است و شخصیت اصلی داستان ۱۸ سال بعد در روز ۱۷ شهریور بر اثر انفجار مین جان خود را از دست می‌دهد.

«روزموعود» به کارگردانی محمد پورحسن، تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم، افکتوری نرگس موسی پور و صدابرداری فرزاد شریفی و با هنرمندی رضا عمرانی، مهرداد مهماندوست، بهادر ابراهیمی، عباس توفیقی، نازنین مهیمنی، شهریار حمزیان و تعدادی از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از روز یکشنبه ۱۶ شهریور ماه، ساعت یک بامداد به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو تهران پخش می‌شود.

همچنین مجموعه رادیویی «جمعه سیاه» یک ملودرام عاشقانه و درباره زندگی دو جوان است که قرار است هفدهم شهریور ماه مراسم عقد کنان آن‌ها باشد اما پسر که سرباز بوده به میدان ژاله اعزام می‌شود و سرنوشت آنها با اتفاقات هفده شهریور گره می‌خورد.

«جمعه سیاه» به تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی رامین پورایمان، افکتوری محمدرضا قبادی فر و با هنرمندی مینو جبارزاده، اکبر ملایی، ماندانا محسنی، ناهید مسلمی، صفا آقاجانی، محمد رضا علی، حمید یزدانی، بهرام سروری نژاد، احمد لشینی و نورالدین جوادیان از امشب، شنبه پانزدهم شهریور ماه ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو ایران می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.