چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

در همکاری انجمن سینمای جوانان ایران با جشنواره فیلم کوتاه رضوی؛

کارگاه فیلمسازی با موبایل برای عموم برگزار می‌شود

جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی

سینماپرس: انجمن سینمای جوانان ایران در همکاری با چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی کارگاه آموزش فیلمسازی با موبایل را برای عموم علاقه مندان به سینما برگزار می‌کند.

به گزارش سینماپرس، علاقه مندان به سینما می‌توانند در کارگاه‌ آموزش فیلمسازی با موبایل این رویداد سینمایی که در همکاری با انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود، شرکت کنند.
حضور در کارگاه فیلمسازی با موبایل چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی ویژه اهالی ۵ استان گلستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی و قم رایگان و مجاز است.
گفتنی است مرحله ثبت نام این کارگاه‌ها از سه شنبه ۱۱ شهریور آغاز شده است و از طریق مراجعه به دفاتر انجمن سینمای جوانان استان‌های نامبرده انجام می‌شود. همچنین فیلم های منتخب تولید شده توسط هنرجویان این کارگاه به جشنواره راه می‌یابند. مدیریت آموزشی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در چهاردهمین دوره را سعید پوراسماعیلی برعهده دارد.
چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به دبیری سعید نجاتی به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، زمستان ۱۳۹۹ در شهر گرگان برگزار خواهد شد.
آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره یکم آذر ۹۹ اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.