دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳

داود موثقی مطرح کرد؛

با اکران آنلاین فیلم را قربانی می‌کنیم

داوود موثقی*

سینماپرس: داود موثقی درباره آخرین تصمیم‌گیری‌ها برای اکران فیلم «عاشق پیشه» توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، داود موثقی کارگردان «عاشق پیشه»، درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم به خبرنگاران جوان، گفت: هنوز منتظر دریافت پروانه نمایش این فیلم هستم. با اکران آنلاین آن اصلاً موافق نیستم؛ چون با دست خودمان فیلم را قربانی می‌کنیم؛ فیلمی که نیم ساعت پس از نمایش قاچاق شود، دیگر ارزشی ندارد.

او افزود: این فیلم پتانسیل فروش دارد و از نظر تأثیرگذاری موضوعی برای مخاطب جذاب خواهد بود؛ به همین دلیل معتقدم باید تا زمان مناسب صبر و آن را در سالن سینما اکران کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه این فیلم تابع زمان خاصی نیست؛ بنابراین موضوع آن با گذشت زمان کهنه نمی‌شود. قصه آن انسانی و عاشقانه و بهتر است در زمان خوب به مخاطب ارائه شود.

این کارگردان همچنین درباره آخرین وضعیت تولید فیلم «دلربا» بیان کرد: منتظرم پروانه نمایش «عاشق پیشه» را دریافت کنم و بعد برای تولید این اثر برنامه ریزی خواهم کرد.

موثقی در پایان عنوان کرد: «دلربا» طنزی عاشقانه است و بازیگران نسبتاً زیادی دارد. اگر بودجه به ما اجازه دهد، از بازیگران چهره استفاده خواهیم کرد؛ چون پرداخت حق الزحمه‌های میلیاردی در توان ما نیست و باید سرمایه‌گذار پیدا شود. اگر شرایط استفاده از بازیگران چهره فراهم نشد، بیشتر روی ماهیت فیلم و بخش تکنیکال آن تمرکز خواهم کرد تا در نهایت مخاطب اثری جذاب را ببیند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.