سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

برای دومین بار؛

تولید مجموعه سخنرانی های کوتاه نماز

نماز عاشورائیان

سینماپرس: دومین مجموعه سخنرانی‌های کوتاه نماز تحت عنوان «نماز عاشورائیان» توسط ستاد اقامه نماز کشور تولید شد.

به گزارش سینماپرس، حامد صالحی مدیر روابط عمومی اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز کشور گفت: مجموعه سخنرانی‌های کوتاه، جذاب، شنیدنی و کاربردی نماز تحت عنوان نماز عاشورائیان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد بهشتی مشاور علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز و کارشناس مذهبی برنامه سمت خدا ویژه محرم سال ۹۹ تولید شد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز افزود: این مجموعه فاخر و ارزشمند در ۱۲ قسمت کوتاه پنج دقیقه‌ای تولید و ان شاءالله از روز اول محرم هر روز یک قسمت از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز  و شبکه‌های اجتماعی ستاد پخش خواهد شد.

صالحی در ادامه افزود: مجموعه سخنرانی‌های کوتاه نماز عاشورائیان با موضوعاتی همچون آغاز حرکت از مسجد، نماز بیدارگر و نماز خنثی، اذان گوی کاروان، مسجد مرکز تجمع انقلابیون، نمازی که دشمن را هم جذب کرد، من به نماز عشق می‌ورزم، عشق بازی رزمندگان در شب عاشورا، یادآور نماز، حماسه نماز ظهر عاشورا، شهید نماز، بچه‌های آسمان و نماز بانوی صبر و مقاومت تهیه و تولید شده است.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز گفت: نماز ظهر عاشورا روایتی است از جنس آسمان که هر صاحبدلی را متحیر می‌کند. گرمای شدید هوا، تشنگی فراوان، بسیاری از عوامل دیگر، هیچ‌کدام در آن روز تاریخی نتوانست کوچک‌ترین خللی در برپایی این فریضه مقدس ایجاد کند.

وی صحنه عبادت، مناجات و تلاوت قرآن امام (ع) و یاران بزرگوارش در شب عاشورا را زیباترین نمایش بندگی دانست و گفت: اهمیت نماز ظهر عاشورا تا آنجاست که حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در وسط میدان نبرد به اقامه نماز پراخت که این نماز پیام معنوی و والا به عمق تاریخ دارد.

گفتنی است اولین مجموعه سخنرانی‌های کوتاه نماز تحت عنوان «نماز و خانواده» در چهل قسمت پنج دقیقه‌ای با موضوعاتی همچون نماز والدین، پنج اصل در آموزش نماز کودکان، احترام به شخصیت نوجوانان در نماز جماعت، پدر و پسر در خدمت مسجد، اذان گفتن در خانه، همسر کاهل نماز، نمازخانه در منزل، تمرین نماز قضا، میانه روی در عبادت، تخفیف برای نماز فرزندان و … توسط ستاد اقامه نماز کشور در ماه مبارک رمضان تولید و از طریق رسانه ملی و استانی و شبکه‌های اجتماعی پخش شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.