دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵

با مضمون انقلاب فرهنگی؛

ساخت سریال «تقدیر» برای شبکه یک سیما

آرم شبکه یک سیما*

سینماپرس: تهیه کننده سریال «تقدیر» گفت: موضوع این سریال درباره انقلاب فرهنگی است و کاری دانشگاهی است. قصه به این شکل است که رابطه میان چند استاد دانشگاه که از اعضای هیئت مدیره یک دانشگاه هستند، را از زمان قدیم نشان می دهد.

به گزارش سینماپرس، «بهادر اسدی» تهیه کننده سریال «تقدیر» به فارس، گفت: این روزها در حال مذاکره با برخی بازیگران برای حضور در این سریال هستیم و هنوز بازیگری قطعی نشده است.

وی ادامه داد: کارگردانی این سریال را حسن آخوندپور به عهده دارد  این سریال سی قسمتی در شهر مشهد مقابل دوربین خواهد رفت.

این تهیه کننده همچنین افزود: موضوع این سریال درباره انقلاب فرهنگی است و کاری دانشگاهی است. قصه رابطه میان چند استاد دانشگاه که از اعضای هیئت مدیره یک دانشگاه هستند، را از زمان قدیم نشان می دهد. «تقدیر» درامی عاشقانه درباره انقلاب است که در سال های ۵۴ تا ۵۸ رخ می دهد و در ادامه به زمان حال می رسد.

وی در ادامه نیز بیان داشت: اغلب بازیگران این سریال از جوان های بازیگری هستند و بیش از نیمی از آنها از بازیگران مطرح و مابقی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون هستند.

سریال «تقدیر» به کارگردانی حسن آخوندپور و نویسندگی تاج بخش فنائیان برای شبکه یک سیما تهیه و تولید می شود و قرار است در بهمن سال ۱۴۰۰ به روی آنتن رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.