دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

همکاری شاتل و هیئت آنلاین؛

استفاده از تمام زیرساخت ها برای معرفی سامانه

هیئت آنلاین

سینماپرس: در دیدار هیئت امنای هیئت آنلاین با بنیان گذار و رییس هیات مدیره شاتل، تفاهم نامه ای برای همکاری در زمینه برگزاری پرشور مراسم های محرم در دوران شیوع کرونا به امضای طرفین رسید.

 به گزارش سینماپرس، محمد حسن شانه ساز زاده، بنیان گذار و رییس هیات مدیره شاتل در دیدار با اعضای هیئت امنای هیئت آنلاین گفت: افتخار می کنیم در این حوزه در خدمت شما باشیم. این افتخار و ثوابی است که ممکن است به این راحتی نصیب هر کسی نشود و این همکاری برای ما بسیار عالی است.

 او افزود: اینکه این شجاعت وجود داشته است که کاری با این ابعاد انجام شود ستودنی است. به هر حال این شهامتی که وجود داشته تا چنین کار بزرگی انجام شود ارزنده است.

رییس هیات مدیره شاتل یادآور شد: حضور موسسه فراکاو و تجارب موفق این مجموعه در استریمینگ و سرویس دهی به مخاطبان میلیونی همزمان در کنار این پروژه خیلی از دغدغه ها و نگرانی ها از بابت استریمینگ و حجم فشار ترافیک را مرتفع می کند.

شانه ساز زاده با قدردانی از کیفیت انجام کار توسط هیئت آنلاین، ادامه داد: روزهای اول دقیقه به دقیقه چک می کردم که ببینم داستان چیست. مانیتور می شد و فیدبک بدی نگرفتیم. نتیجه خیلی خوب بود.

 بنیان گذار و رییس هیات مدیره شاتل در پایان گفت: امسال محرم هم اطلاع رسانی می کنیم تا مردم بیشتر با این سامانه آشنا شوند. در خدمت شما هستیم و از همه زیرساخت هایمان برای این موضوع استفاده خواهیم کرد.

سامانه هیئت آنلاین به آدرس heyatonline.ir بستری برای پخش زنده هیئات و مراسم های مذهبی است که ترافیک استفاده از آن برای کاربران در کلیه اپراتورها رایگان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.