یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

امضای تفاهم نامه برای محرم حسینی؛

ایرانسل هم به کمک هیئت آنلاین آمد

هیئت آنلاین

سینماپرس: در دیدار هیئت امنای هیئت آنلاین با مدیرعامل ایرانسل، تفاهمنامه ای برای برگزاری محرمی پرشور در دوران شیوع کرونا به امضای طرفین رسید.

به گزارش سینماپرس، بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل در دیدار با اعضای هیات امنای هیئت آنلاین گفت: کارتان تجربه جدید و موفقی بود. ما چنین سرویسی نداشتیم و با توجه به شرایط فعلی کشور، این کار و سبک زندگی جدید در آینده رونق بیشتری هم پیدا خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ماه محرم امیدواریم این سرویس بتواند برای مخاطبان کارساز باشد. متولیان ایرانسل نیز چه با ترافیک رایگان و چه مباحث زیرساختی کمک می کنند.

مدیرعامل ایرانسل تاکید کرد: در صددیم تیزر تلویزیونی را نیز برای این موضوع آماده کنیم تا مردم بیشتر با هیئت آنلاین آشنا شوند و این سرویس در کشور بیشتر جا بیفتد.

عباسی آرند یادآور شد: از اینکه در کنار خادمان انقلابی هیئت آنلاین قرار گرفته ایم خوشحالیم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وی در پایان گفت: ما برای استفاده از تمام ظرفیت های ایرانسل چه سایت چه اپلیکیشن و پیامک و دیگر پلتفرهایمان همچون لنز برای یاری طرح هیئت آنلاین اعلام آمادگی و از کار نیک شما تشکر می کنیم.

سامانه هیئت آنلاین به آدرس heyatonline.ir بستری برای پخش زنده هیئات و مراسم های مذهبی است که ترافیک استفاده از آن برای کاربران در کلیه اپراتورها رایگان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.