شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی :

مردمی بودن هیئت آنلاین از ویژگی های منحصر به فرد آن است

امیر خوراکیان رئیس سازمان فرهنگی شهرداری در چهارمین جشنواره طنز طهران

سینماپرس: خادمان هیئت آنلاین با امیر خوراکیان معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی دیدار کردند.

به گزارش سینماپرس، امیرخوراکیان معاون مرکز ملی فضای مجازی در دیدار با اعضای هیئت امنای هیئت آنلاین تاکید کرد: کار شما انگیزه و انرژی بخش و سرحال کننده است و خوشحال می شوم این حقیر را به عنوان شاگرد کوچکی از مکتب امام حسین (ع) با افتخار در این مسیر همراه ببینید.

وی تصریح کرد: امتیاز اول این کار این است که، کرونا باعث شد در فضای مذهبی جلو بیفتیم، هر چند در ابعاد مختلفی نیاز به کار بیشتر در فضای مجازی داریم اما در حوزه محتوای مذهبی جلو هستیم و این برگ برنده ما و یک توفیق بزرگ است. اگر این موضوع را جدی بگیریم در این یک نقطه فرهنگمان و دینمان را به جلو خواهیم انداخت.

خوراکیان ادامه داد: در این زمینه هنوز جبهه مخالف کاری انجام نداده است. بعدا در این زمینه سرمایه گذاری خواهد کرد. اما فعلا برگ برنده در دست ماست و آنها باید به دنبال کار باشند.

معاون محتوای مرکز ملی شورای عالی فضای مجازی یادآور شد: امتیاز دوم هیئت آنلاین از دید اینجانب، مردمی بودن آن است و اینکه متصل به بخشی از حکومت نیست که با رفت و آمدها لطمه بخورد؛ این ضمانت خیلی خوبی برای پایدار بودن کار است. این کار باید مبتنی بر بدنه خودش باشد تا صدمه نبیند و این یک امتیاز است. امتیاز سوم این کار این است که اگر چه این کار یک کار هیئتی است و بازتاب یک کار مردمی و غیر سازمانی است اما خیلی فاخر انجام شده است.

خوراکیان اذعان کرد: در این فضا برای تمامی علاقمندان با هر سلیقه گزینه های زیادی وجود دارد به همین دلیل این تعبیر هیئت آنلاین خیلی خوب است و باعث می‌شود ما در فضای مجازی یک محصول را ارائه ندهیم. بلکه می خواهیم با فضای مجازی وارد هیئت شویم و باید به این موضوع به عنوان یک نکته کلیدی توجه کرد و طراحی کار را به این سمت برد.

پس از ارائه نظر سایر حاضران در جلسه، در پایان این دیدار مهدی شاملو، عضو هیئت امنای هیئت آنلاین، نماد خادم الحسینی را به معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی اهدا کرد.

سامانه هیئت آنلاین به آدرس heyatonline.ir بستری برای پخش زنده هیئات و مراسم های مذهبی است که ترافیک استفاده از آن برای کاربران در کلیه اپراتورها رایگان است

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.