یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

با تغییر زمان جشنواره؛

«ترایبکا» تاریخ‌های دوره بعد را اعلام کرد

جشنواره فیلم ترایبکا

سینماپرس: جشنواره فیلم ترایبکا اعلام کرد سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود و بیستمین سال برگزاری‌اش را جشن می‌گیرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از این دی وایر، در حالی که این امیدواری هنوز وجود دارد که جشنواره فیلم ترایبکا که برگزاری‌اش در بهار را به تعویق انداخت، این فرصت را داشته باشد که در سال ۲۰۲۰ به صورت فیزیکی برگزار شود اما اکنون توجه‌ها به سال ۲۰۲۱ این جشنواره دوخته شده است.

جشنواره فیلم ترایبکا تاریخ برگزاری‌اش در بیستمین سالگرد آن را در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد. این جشنواره که همیشه در ماه آوریل (فروردین) برگزار می‌شد، روشن ساخته که سال آینده تابستانی می‌شود و از ۹ تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۹ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰) شکل می‌گیرد.

طبق این اعلام این اقدام بازتاب تغییر تاریخ رویدادها و تلاش برای رسیدن به این اطمینان است که جشنواره در امن‌ترین محیط شکل می‌گیرد.

در حالی که این جشنواره قصد داشت در آوریل نوزدهمین دوره برگزاری‌اش را رقم بزند، به دلیل شیوع کرونا و با اقدام اندرو کومو فرماندار نیویورک مبنی بر ممنوع شدن همه گردهمایی‌های بیش از ۵۰۰ نفر، به تعویق افتاد. در روزهای بعد هم اعلام کرد به صورت آنلاین از خالقان سینما تجلیل می‌کند. در نهایت به صورت آنلاین این جشنواره شماری از برنامه‌ها را ارایه و جوایز خود را اهدا کرد.

در حالی که هنوز این امیدواری وجود داشت که این جشنواره بتواند یک رویداد فیزیکی در سال ۲۰۲۰ داشته باشد، ترایبکا تابستان را با برگزاری رویدادهایی چون برنامه‌های درایو- این با همکاری وال‌مارت و حمایت از فستیوال‌های دیگر چون شرکت در «ما یکی هستیم» پیش برد.

در هر حال در دوره ۲۰۲۱ فضایی برای فیلم‌هایی که سال ۲۰۲۰ امکان اکران نیافتند در نظر گرفته و گفته شده همه فیلمسازان ۲۰۲۰ در بیستمین سالگرد این جشنواره دعوت هستند تا فیلم‌های سال ۲۰۲۰ خود را عرضه کنند.

همچنین اعلام شده یک بخش جدید معرفی آنلاین فیلم نیز به عنوان بخشی از این رویداد در نظر گرفته شده است.

این جشنواره از ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) در همه بخش‌ها شامل فیلم بلند، کوتاه، فیلم‌های اپیزودیک، سرگرمی، مارک‌های تجاری و بخش تازه اضافه شده معرفی آنلاین، ثبت نام این دوره را شروع می‌کند.

جشنواره فیلم ترایبکا نخستین بار توسط رابرت دنیرو و جین رزنتال در سال ۲۰۰۲ در پاسخ به حملات ۱۱ سپتامبر شکل گرفت تا به جامعه نیویورک از نظر روحی کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.