سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

محمد کاسبی:

بازگشایی سینماها سر و صدای الکی است/در این شرایط کمتر کسی به سینما رفتن فکر می‌کند

محمد کاسبی

سینماپرس: بازیگر سریال «سه در چهار» گفت: به نظرم بازگشایی سینماها سر و صدای الکی است، خودمان می‌دانیم که در این شرایط کمتر کسی به سینما رفتن فکر می‌کند، شخصا ترجیح می‌دهم در خانه بمانم و از تلویزیون فیلم ببینم تا اینکه جان خود را به خطر انداخته و به سالن سینما بروم.

به گزارش سینماپرس، محمد کاسبی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به شخصه سالهاست پیشنهاد خوبی ندارم و حال با شیوع بیماری کرونا وضعیت بدتر از قبل هم شده است، تولیدات بسیار محدود شده و برخی هم که مشغول کار هستند اکثرا گروهی و دوستانه در پروژه‌ها انتخاب می‌شوند.  

وی در همین راستا ادامه داد: از سن من گذشته تا هر نقشی را بازی کنم، نمی‌خواهم نقش یک پدر منعفل و بی‌تاثیر را در یک اثر داشته باشم، شاید کمی سختگیری است اما به واقع ترجیح می‌دهم در وضعیت کنونی بیکار باشم اما در ایفا یک نقش بد خودم را پیش مردم خراب نکنم.

مگر می شود به عنوان یک بازیگر دلتنگ بازیگری نبود/هیچوقت خودم را وارد حاشیه‌ها نکرده ام////////////////////سه شنبه

بازیگر سریال «سه در چهار» با اشاره به تولید برخی آثار در دوران شیوع بیماری کرونا اضافه کرد: حتما تولید یک اثر از جان انسان واجب‌تر است، کاش مدتی کوتاه همه این بیماری را جدی می‌گرفتیم تا همه چیز به دوران خوب خود برگردد، آن وقت می‌شد با آرامش سراغ ساخت آثار رفت.  

وی با تاکید بر بیکاری طولانی مدت خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: بعد از سالها فعالیت در عرصه بازیگری هر نقشی مرا راضی نمی‌کند، می‌خواهم نقش من را به عنوان بازیگر به چالش وادار کند، سخت باشد و واقعا با این تجربه باز هم نیازمند تلاش زیاد برای رسیدن به آن باشم.

بازیگر سریال «خوش رکاب» درباره بازگشایی سینماها اظهار کرد: به نظرم بازگشایی سینماها سر و صدای الکی است، خودمان می‌دانیم که در این شرایط کمتر کسی به سینما رفتن فکر می‌کند، شخصا ترجیح می‌دهم در خانه بمانم و از تلویزیون فیلم بببینم تا اینکه جان خود را به خطر انداخته و به سالن سینما بروم.  

مگر می شود به عنوان یک بازیگر دلتنگ بازیگری نبود/هیچوقت خودم را وارد حاشیه‌ها نکرده ام////////////////////سه شنبه

وی در همین راستا ادامه داد: البته این را هم بگویم که پیش از ایام کرونا هم زیاد سینما نمی رفتم زیرا فیلم خوب بسیار کم ساخته می‌شود، حال که سینماها باز شده باید ببینیم این فیلم‌های روی پرده ارزش ریسک کردن و رفتن به سینما در دوران اوج بیماری کرونا را دارند یا نه، از نظر من اینطور نیست و ترجیحا بهتر است سینمایی این چنین را فعلا تعطیل کنیم زیرا فایده‌ای که ندارد حداقل به ضرر سلامتی جامعه تمام نشود.  

کاسبی رعایت اصول بهداشتی را وظیفه شرعی و عرفی افراد دانست و خاطرنشان کرد: از نظر من این قبیل مسائل همچون رعایت بهداشت چیزی نیست که هر روز به همه بگوییم، زیرا این رفتار وظیفه است و حقی است که بر گردن ماست، چطور خودمان را ببخشیم اگر بنا به سهل انگاری باعث بیماری فردی بشویم، از نظر من شوخی گرفتن وضعیت فعلی بازی کردن با مرگ است. بهتر است تمامی ما هر چه به عنوان اصول بهداشتی گفته شده را رعایت کنیم تا حداقل تا ابتدای سال آینده شاهد اتمام این بیماری باشیم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.