دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

روی آنتن شبکه یک؛

«معراجی‌ها» جای «دخترم نرگس» را گرفت

پشت صحنه معراجی ها

سینماپرس: با پایان سریال تلویزیونی «دخترم نرگس»، مجموعه تلویزیونی«معراجی‌ها» به آنتن می‌رسد؛ در روزهایی که «۸۷ متر» سکانس‌های میانی‌اش را آرام و آهسته پیش می‌برد و احتمالاً «پس از آزادی» با فضایی که دارد در ایام محرم، آنتن شبکه یک را قٌرق کند.

به گزارش سینماپرس، سریال‌های تلویزیون با سختی شرایط کرونا، جلوی دوربین‌اند تا در ایام و مناسبت‌های مختلف، آنتن خالی نماند. همان اتفاقی که در شبکه یک سیما می‌افتد و مجموعه‌هایی همچون "۸۷ متر" سکانس‌های میانی‌اش را آرام و آهسته و وجود سختی شرایط کرونایی جلو می‌برد. با پایان یافتن دوران پخشِ "دخترم نرگس" نوبت به پخش دوباره "معراجی‌ها" مسعود ده‌نمکی رسیده است و تا ایام محرم ادامه دارد.  

تلویزیون، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سریال ایرانی، ماه محرم، ویروس کرونا، شبکه یک، سیمافیلم،

نمایی از سریال "۸۷ متر"

پیش از این صحبت‌هایی درباره "۸۷ متر" مطرح شد که جایگزین این سریال می‌شود که به‌دلیل آماده نشدن و شیوع کرونا و سختی شرایط تصویربرداری، چند صباح دیگری کیانوش عیاری و همکارانش جلوی دوربین خواهند بود. پیشنهادی مطرح است که "پس از آزادی" سریال ایام محرم باشد و باید ببینیم جدیدترین سریال محمدعلی باشه‌آهنگر و سعید سعدی، آنتن شبکه یک سیما را قُرق خواهند کرد یا دقیقه ۹۰ سریال دیگری یا از سیمافیلم و یا از معاونت استان‌های صداوسیما به شبکه می‌رسد؟

تلویزیون، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سریال ایرانی، ماه محرم، ویروس کرونا، شبکه یک، سیمافیلم،

نمایی از سریال "پس از آزادی"

"پس از آزادی" به‌خاطر نمایش مشکلات اقتصادی و فضای پس از آزادی از زندان، گرفتاری‌های اشتغال و خیلی از دغدغه‌های دیگر شاید گزینه مناسبی برای این ایام باشد. سعید سعدی پیش از این خبر از تمام شدن تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی و تدوین همزمان داده بود. البته که چندی پیش به دنبال ساخت تیتراژ و چند مرحله پساتولید بودند. البته مراحل فنی "پس از آزادی" مانند تدوین، صداگذاری و جلوه‌های ویژه که به ترتیب برعهده حمید باشه آهنگر، آرش قاسمی و حسن پیله‌ور است، همزمان با تصویربرداری جلو رفت.

رضا داودنژاد، اندیشه فولادوند، مرتضی اسماعیل کاشی، اصغر همت، قاسم زارع، خسرو شهراز، سام کبودوند، امید روحانی، حسین باشه‌آهنگر، رویا جاویدنیا، رامین سیار دشتی، المیرا دهقان و… از بازیگران اصلی سریال "پس از آزادی"‌اند. سریالی که ۱۲ ماه در لوکیشن‌های مختلف جلوی دوربین قرار گرفت. سریال "پس از آزادی" اعلام شده بود در ۳۵ قسمت تولید می‌شود با اضافه شدن پنج قسمت دیگر به ۴۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای رسید.

تلویزیون، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سریال ایرانی، ماه محرم، ویروس کرونا، شبکه یک، سیمافیلم،

نمایی از سریال "معراجی‌ها"

از روز چهارشنبه، "معراجی‌ها" به آنتن شبکه یک سیما می‌رسد. حتماً از ماجرایش خبر دارید که:  "قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند، اما گروهی از دانشجویان با تحریک یکی از  اساتید، اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند که آغاز قصه‌ای می‌شود و گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند ..." .

این خلاصه‌ای از داستان معراجی‌ها است که از چهارشنبه ۸  مرداد هر شب بعد از بخش خبری ساعت ۲۲ نمایش داده می شود. مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی، اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدجواد هاشمی، برزو ارجمند، پندار اکبری، علی صادقی، رضا رویگری، حدیثه تهرانی، لاله صبوری، محمود عزیزی، پوراندخت مهیمن، حسین مهری، اصغر نقی‌زاده، بهنوش بختیاری، سمانه پاکدل، دانیال عبادی، سیدمهرداد ضیایی، امیر نوری، کاوه خداشناس، دانیال عبادی و بهاره افشاری از بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.  

مجموعه تلویزیونی"معراجی‌ها" به کارگردانی "مسعود ده‌نمکی" و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۲۹ قسمت پخش می‌شود؛ پخش این مجموعه تلویزیونی تا ایام محرم ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.