چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

پرویز امیری مطرح کرد؛

بازنویسی «دل خوش» توسط نویسندگان جدید

 پرویز امیری

سینماپرس: تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «دل خوش» گفت: طرح اصلی سریال تغییری نکرده و قصه ها توسط نویسندگان جدید بازنویسی می شوند.

به گزارش سینماپرس، «پرویز امیری» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «دل خوش»، درباره این سریال به فارس گفت: این سریال مدتی است که در مرحله بازنویسی فیلم نامه قرار دارد.

وی ادامه داد: همانطور که در خبرها آمده حامد افضلی سرپرست نویسندگان و طراح قصه به عنوان نویسنده از ما جدا شد، اما به عنوان مشاور کنار پروژه است.

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: مهدی حاجی غلامی که کارگردان «دل خوش» است، خود سرپرستی نویسنده ها را به عهده گرفته است و چند نویسنده جدید مشغول نگارش این سریال هستند.  

امیری در پاسخ به این سوال که آیا طرحی که در دست نگارش دارید، همان طرح قبلی است؟ گفت: بله طرحمان تغییر نکرده و قصه ها بازنویسی می شوند.

وی با اشاره به زمان شروع پیش تولید این سریال نیز بیان داشت: شروع پیش تولید بستگی به شرایط مالی سازمان دارد و مسائل مرتبط با حوزه تولید. از طرفی هم باید متن ها به قسمت ۱۵ برسد تا بتوانیم وارد مرحله پیش تولید شویم.

این سریال از جمله سریال‌های اپیزودیک است که در هر قسمت یک قصه دارد، اما یک قصه عاشقانه ادامه دار نیز در داستان وجود دارد که شخصیت‌های ثابتی داشته و سایر اپیزودها بازیگرهای مهمان دارند.

در یک خطی این سریال که در دو فصل ۲۶ قسمتی تهیه و تولید می شود، آمده است: «دل خوش» پیرامون خانواده‌ای است که در شرایط مالی قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند تا در روستایی ساکن شوند و در ارتباط با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تاحدودی فانتزی را پدید می‌آورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.