چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

جدیدترین اثر گروه مستند روایت فتح؛

مستند «هیئت تعطیل نیست» پیرامون شیوع کرونا

شبکه یک سیما

سینماپرس: مستند «هیئت تعطیل نیست» جدیدترین اثر گروه مستند روایت فتح پیرامون شیوع کرونا آماده پخش شد.

به گزارش سینماپرس، مستند «هیئت تعطیل نیست» یکی دیگر از آثار گروه مستند روایت فتح با محوریت مبارزه با کرونا به کارگردانی مجتبی طاهری است که پنجشنبه دوم مرداد ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه اول سیما پخش می شود.

مجتبی طاهری کارگردان مستند «هیئت تعطیل نیست» گفت: می‌گویند تجمع ممنوع، مراسم ممنوع، عزاداری و برگزاری جشن شادی ممنوع! اما هیئت تعطیل نیست! ازخودگذشتگی جهادگران امروز و بچه هیئتی های قدیمی که در هیئت ها یاد گرفتن از هر شرایطی مسیری برای خدمت به خلق خدا پیدا کنند ما را به ساخت این مستند جذب کرد برای ثبت این فداکاری ها.

مستند «هیئت تعطیل نیست» جدیدترین اثر گروه مستند روایت فتح پیرامون شیوع کرونا

مجتبی طاهری در ادامه گفت: با شروع همه گیری کرونا خبرهای متفاوتی از گوشه و کنار دنیا به گوش می رسید مبنی بر غارت فروشگاه ها، نزاع بر سر کالاهای بهداشتی، عدم پذیرش سالمندان مبتلا و ارجحیت جوانان از طرف مراکز درمانی و… اما چیزی که در ایران شاهد آن بودیم یکدلی، همبستگی و تلاش فرد فرد جامعه برای مبارزه با این بحران بود. نگاه بچه های جهادی در مقابل رفتارهای شایع در دنیا جرقه ای بود برای پرداختن به موضوع خدمت رسانی در شرایط سخت این روزها و انگیزه ای برای شروع مستند «هیئت تعطیل نیست».

وی افزود: جوانان و خادمان حسینیه کربلا جهادی از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا با تشکیل گروه جهادی در خط مقدم جهاد علیه این ویروس منحوس در منطقه خود بوده‌اند، این روزها در ادامه این جهاد مقدس باز هم در حال تلاش هستند و در ساخت این مستند بسیار با ما همکاری کردند.

مستند «هیئت تعطیل نیست» جدیدترین اثر گروه مستند روایت فتح پیرامون شیوع کرونا

طاهری در پایان گفت: سال نو برای هر کسی یک معنی داره؛ برای یکی چیدن سفره هفت سینِ، برای یکی خریدن لباس نو، برای یکی دیگه گشتن تو بازار شب عیدِ، برای یکی هم مهمونی و دید و بازدید و گرفتن اسکناس های لای قرآن پدربزرگِ، بعضی ها هم برای سال نو معنی دیگه ای دارن داستان ما داستان اون آدم هاست.

مستند «هیئت تعطیل نیست» به کارگردانی مجتبی طاهری، پنجشنبه ۲ مرداد ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.