یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸

با حضور چهره‌های نام‌آشنای قصه‌گویی؛

برگزاری «شب قصه کانون» هر چهارشنبه شب به صورت مجازی

شب قصه کانون

سینماپرس: چهره‌های شاخص و قصه‌گویان برتر ایران با استفاده از امکان پخش زنده در صفحه اختصاصی اینستاگرام انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مخاطبان خود را میهمان قصه‌ها می‌کنند و به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند.

به گزارش سینماپرس، کودکان و نوجوانان و دیگر علاقه‌مندان به هنر ارزشمند قصه‌گویی هر دو هفته یک‌بار می‌توانند روزهای شنبه شاهد پخش زنده مباحث آموزشی در حوزه قصه‌گویی با عنوان (گپ‌وگفت با موضوع قصه و قصه‌گویی) باشند و هر چهارشنبه در صفحه اختصاصی انجمن قصه‌گویی کانون به نشانی @GHESEHGOUEE به تماشای برنامه زنده «شب قصه» بنشینند.

در برنامه گپ‌وگفت با موضوع قصه و قصه‌گویی، هر دو هفته یک بار روزهای شنبه ساعت ۲۱ با اساتید قصه‌گویی، داوران جشنواره قصه‌گویی و قصه‌گویان برگزیده جشنواره‌های بین‌المللی قصه‌گویی به صورت زنده و با رویکردی آموزشی گفت‌وگو می‌شود.
برنامه «شب قصه» نیز هر چهارشنبه ساعت ۲۰ به قصه‌گویی زنده قصه‌گویان برتر کشور یا اعضای بزرگ‌سال انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اختصاص دارد.
بر اساس این گزارش این برنامه‌ها در قالب IGTV ارایه می‌شود و تاکنون چهره‌هایی مانند مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده کتاب‌های کودک، گیتی خامنه مجری برنامه‌های کودک و نوجوان و داور جشنواره قصه‌گویی، احترام برومند بازی‌گر سینما و تلویزیون، گلاره عباسی بازی‌گر سینما و تلویزیون و موسس سینمای نابینایان در ایران، بهاره جهاندوست مجری برنامه کودک و نقال و قصه‌گو، علی خانجانی پژوهشگر، نویسنده و داور جشنواره‌های قصه‌گویی، سارا روستاپور مجری تلویزیونی برنامه‌های کودک و نوجوان و مهدی آرایی مدرس و داور جشنواره‌های قصه‌گویی و آسیه رحمتی و امیر جهان‌پور از قصه‌گویان کانون و اسرا جلیلیان عضو مرکز کانون کرمانشاه میهمان پخش زنده صفحه اختصاصی انجمن قصه‌گویی کانون در اینستاگرام بوده‌اند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای برنامه‌های زنده و فیلم برنامه‌های گذشته به صفحه اختصاصی انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اینستاگرام به نشانی instagram.com/ghesehgouee مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.