دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲

جواد افشار خبر داد؛

زندگی حضرت معصومه (س) سریال می‌شود

جواد افشار در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: جواد افشار از آغاز نگارش فیلمنامه سریالی با محور حضرت معصومه (س) خبر داد.

به گزارش سینماپرس، بعد از اعلام خبر ساخت پروژه سینمایی حضرت معصومه (س) به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی، سازندگان این پروژه از ساخت سریال این پروژه خبر دادند.

جواد افشار کارگردان و نویسنده پروژه حضرت معصومه (س) در این باره گفت: من به همراه حمید رسول پور پس از سال‌ها تحقیق و پژوهش طی یک سال گذشته متمرکز روی فیلمنامه این اثر کار کردیم. با توجه به گستردگی موضوع، شخصیت‌ها، داستان‌ها، رویدادهای تاریخی و… با همفکری و اجماع نظر با تهیه کننده اثر به این نتیجه رسیدیم که برای پرداخت بهتر و گسترده‌تر شخصیت والای حضرت معصومه (س) و روایت جامع از شرایط تاریخی آن دوره ساخت سریال را در دستور کار قرار دهیم و در کنار آن بتوانیم به تولید اثر سینمایی هم بپردازیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر نگارش فیلمنامه سینمایی به پایان رسیده است و ما نگارش نسخه سریال را آغاز کرده‌ایم تا پس از اتمام نگارش نهایی فیلمنامه، وارد مرحله پیش تولید این فیلم فاخر و عظیم بشویم ولی در کنار سریال قطعاً نسخه سینمایی زندگینامه حضرت معصومه (س) ساخته خواهد شد.

این کارگردان در انتها درباره اخبار و حواشی به وجود آمده درباره بازیگر نقش حضرت معصومه (س) بیان کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای بازیگران این پروژه گرفته نشده و تا پایان نگارش و نهایی شدن متن سریال برای انتخاب بازیگران تصمیمی نداریم.

پروژه حضرت معصومه (س) به نویسندگی جواد افشار و حمید رسول‌پور و کارگردانی جواد افشار، تهیه کنندگی مجتبی امینی و همکاری آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) تولید خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.