یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

سیدسعید سیدزاده:

«به کودکان شلیک نکنید» را در فضای بحران‌زده کشورهای عربی منطقه روایت می‌کنیم

سیدسعید سیدزاده

سینماپرس: تهیه‌کننده سینمای ایران گفت: قصد ما ساخت فیلمی با زبان بین‌الملل است تا جایی که هم در ایران و هم کشورهای عرب‌زبان و غیره بتواند تماشاگر داشته باشد. اگر ساخته شود می‌تواند جذب گیشه کند و فروش بالایی را رقم بزند.

به گزارش سینماپرس، سیدسعید سیدزاده، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» که قرار است توسط انسیه شاه‌حسینی به مرحله کارگردانی برسد در گفتگو با آنا درباره تکلیف این پروژه توضیح داد: ما برای ساخت این فیلم از سال ۹۱ شروع به تحقیق کردیم و نهایتا توانستیم در سال ۹۵ پروانه ساخت بگیریم. بنابراین ۹ سال است که درگیر به ثمر رساندن این پروژه سینمایی هستیم.

کار ما زمانبر می‌شود چون همه توجیه نیستند

وی افزود: در این مدت تلاش‌های زیادی کردیم که کار را شروع کنیم. امیدوارم در سال جاری بالاخره آن را جلوی دوربین ببریم. متأسفانه هماهنگ شدن با دوستانی که از نسل انقلاب و مدافع ارزش‌های هستند مثل خود ما، زمانبر می‌شود چون همه توجیه نیستند.

سیدزاده همچنین گفت: «به کودکان شلیک نکنید» در راستای نیازهای ضروری حوزه مقاومت است. فیلمی است که پتانسیل بالایی دارد و از فیلمنامه قوی و درام جذاب و پرکششی برخوردار است. حتی اگر ساخته شود قطعا می‌تواند جذب گیشه کند و فروش بالایی را رقم بزند. این ایده ما برای ساخت فیلم است.

این تهیه‌کننده درعین حال اشاره داشت: قصد ما ساخت فیلمی با زبان بین‌الملل است تا جایی که هم در ایران و هم کشورهای عرب‌زبان و غیره بتواند تماشاگر داشته باشد.  

قصه‌ای اجتماعی در فضای بحران‌زده کشورهای عربی منطقه دارد

به گفته سیدزاده؛ «به کودکان شلیک نکنید» به زبان عربی ساخته خواهد شد و با ترکیبی از بازیگران ایرانی و خارجی. حتی هنرمندان ایرانی هم که قرار است در فیلم ایفای نقش کنند به دلیل طراحی قصه به زبان عربی حرف می‌زنند.

وی خاطرنشان ساخت: البته برای اکران داخلی آن را به فارسی دوبله خواهیم کرد. برای فیلمبرداری نیز سعی داریم بخش‌هایی را در ایران جلوی دوربین ببریم و بخش‌هایی در کشورهای عربی منطقه به مرحله ضبط برسد.

سیدسعید سیدزاده اینگونه گفت: امیدوارم «به کودکان شلیک نکنید» را با قصه‌ای اجتماعی در فضای بحران‌زده کشورهای عربی منطقه در سال جاری کلید بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.