یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

به مدیریت «حسین شهابی»؛

موسسه فرهنگی هنری فردا آغاز به کار کرد

حسین شهابی در نشست خبری فیلم سینمایی آزادی به قید شرط

سینماپرس: موسسه فرهنگی هنری فردا با اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با فعالیت در زمینه آموزش سینمایی آغاز به کار کرد.

به گزارش سینماپرس، این موسسه چندمنظوره که دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و امکان فعالیت در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری است، با برگزاری کارگاه‌های آموزشی سینمایی فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیریت موسسه «فردا» را حسین شهابی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما برعهده دارد.

گفتنی است این موسسه با نام قبلی «خانه فیلم باران» از سال ۱۳۷۳ فعالیت داشته و علاوه بر تولید بیش از ۵۰ فیلم کوتاه و بلند سینمایی که در جشنواره‌های داخلی و خارجی جوایز مهمی کسب کردند، ورک‌شاپ‌های بسیاری نیز در زمینه آموزش رشته‌های مختلف سینمایی برگزار کرده است. آخرین تولیدات کوتاه این موسسه فیلم‌های کوتاه «عروسک» ساخته نسرین گل ریحان، «تشریح» ساخته سیاوش شهابی و فیلم‌های سینمایی «بی‌صدا» و «آزاد به قید شرط» بوده که در سینماهای سراسر کشور اکران عمومی شده‌اند. برگزاری جشنواره تئاتر باران، استعدادیابی و تربیت بیش از ۱۰۰۰ هنرجو در رشته‌های مختلف بازیگری، کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی و...، اعطای مدرک معتبر و گواهینامه بین‌المللی و بهره‌گیری از چهره‌های شناخته شده سینمایی و تلویزیونی به منظور تدریس واحدهای آموزشی از سوابق این موسسه در طول دوران فعالیت خود است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.